Full version: Värmlänningar!
Kajsa i Arvika
Vore trevligt om ni kunde ge er tillkänna och ännu trevligare vore om vi kunde få till en liten träff framåt vårkanten 2009! Berätta gärna lite om vilka ni e och om ni är intresserade.. Vet ju om åtminstone ett par tre stycken som lurar i buskarna.. kompiskram.gif Vi kanske kunde förena nytta med nöje och byta lite småbebbar, skott eller dyl.. ?
johannea
Hej!!!
Johanna heter jag å bor i Kristinehamn... De e ju en liten bit till Arvika, men jag skulle jättegärna gå på odlarträff till våren (eller va hos mej med för den delen om nån är intresserad...)
Har bara bott i mitt hus i 3 år, å trädgården va obefintlig när vi köpte, men det börjar kommaigång nu...

Hoppas att de finns många värmlänningar här nu!!!
Kajsa i Arvika
Hejsan Johanna, kul att du svarade.. smile.gif Vi får ruska runt lite bland höstlöven så hittar vi nog lite fler odlaiter.. har åtminstone 2 i närheten av mej som säkert e pigga på en träff..
Nostalgia
Här har ni en Värmlänning te kompiskram.gif

Vilken kul ide Kajsa, jag vill också jättegärna vara med på en Odlaträff till våren smile.gif Blir spännande och se om vi är några fler Värmlänningar här på Odla .

Ha det gött!
rissen
Hejsan !

En till Värmlänning här som vill på Odlaträff hos Kajsa i Arvika fram i vår. Längtar redan. Skall bli jättekul för jag har aldrig varit på någon forumträff tidigare.
Ha dä!

Gillan
Halloj! här kommer en värmlänning till som tycker det låter jättekul med en träff till våren yahoo.gif . Vart den blir spelar mig ingen större roll och om ni vill komma hit ( Fagerås ) så är det bara jätteskoj.

Kanske vi skulle spåna lite om hur/vad vi vill med träffen..................byta sticklingar, bara fika och bekanta oss, kanske till och med byta redan tillväxta plantor?........byta "ettårsfröer" är ju också en möjlighet kanske dunno.gif . Naturligtvis så kan vi ju kombinera alltihop tummenupp.gif

Själv är jag ganska upptagen hela veckan, men jag finns defenitivt här igen från och med månd nästa vecka ( fast det är ju långt kvar tills det är vår, så vi har ju gott om tid på oss giggle.gif )...............Ha det så gott allihopa och fundera på hur ni vill att det ska se ut.......................För visst tycker du också att det är OK med olika förslag Kajsa tummenupp.gif
Kajsa i Arvika
Klart det e OK! kompiskram.gif Fyll gärna på med förslag om upplägg, var vi kan träffas etc etc.. Knytkalas kanske?
johannea
Kul att det börjar bli några stycken!!! Knytkalas och ta med va man har i odlaväg tycker ja verkar bra! På vårkanten har man ju verkligen lite av varje som det blev för mycket av... whistling.gif
lilla mamma
Jag kommer- Fagerås har vi bara åkt förbi.

HelenN
Klart jag är intresserad att vara med på en träff!!! Har ju själv planerat att ha en träff för värmlänningar o örebroare i vår....kanske skulle kunna kombinera den?? Arvika är lite långt bort....bor ju i Karlskoga! Vi skulle kunna vara här ossåsmile.gif
Kul att byta plantor, ideér, fika tillsammans....smile.gif
Kajsa i Arvika
För min del spelar det ingen roll vart det blir, jag e flyttbar!! en kombinerad träff med Örebroare, varför inte! Om det är okej för alla andra hänger jag också på tummenupp.gif
Gillan
Eftersom jag också är flyttbar så spelar det ingen roll om det blir här eller hos någon annan och vi kan ju alltid åka tillsammans Kajsa kompiskram.gif
Kajsa i Arvika
Hmm.. Någon som har något förslag på datum? Lämås, har ni funderat på något datum för träff redan? Vad tror ni om en dag nån helg i maj?
johannea
Maj låter ju perfekt! Då börjar de bli riktigt trångt hemma men plantor som man "råkade" så för många av... Perfekt för byten!!!
Nostalgia
Vart vi träffas spelar inte mig heller någon roll, huvudsaken är ATT vi träffas smile.gif Maj är helt Ok för mig också kompiskram.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon