Full version: Tokigt värre
Erik Olsson
Vi tycker ibland at Sverige kan vara sexistiskt, men titta på på bilder på skyltdockor från Panama som har abnormt stor byst. Hur tänkte man här??? *nyfiken*

http://lagprisflygbolag.wordpress.com/2008...ar-stora-brost/
Sussie F-Flower
Jag vet inte, Erik...!
Hittar bara en atoll, eller vad det kallas, med en jättelång brygga... Orkar inte leta mig fram till den exakta sidan!

Kanske du kan ange en mer exakt länk...?

Vad är dina tankar spontant gällande det du skriver om själv...?
Lady Hamilton
Bilden finns 5 cm längre ner på sidan

Erik Olsson
CITAT (Sussie F-Flower @ 01-11-2008, 00:40) *
Jag vet inte, Erik...!
Hittar bara en atoll, eller vad det kallas, med en jättelång brygga... Orkar inte leta mig fram till den exakta sidan!

Kanske du kan ange en mer exakt länk...?

Vad är dina tankar spontant gällande det du skriver om själv...?

Du skojade va??? wink.gif

Hm, tack till Lady Hamilton.
Ralf
CITAT (Lady Hamilton @ 01-11-2008, 08:10) *
Bilden finns 5 cm längre ner på sidan

Jävlar vilja snygga kläder brudarna hade!!!
WOW!!!
Grå
Ja verkligen, och så praktiskt eftersom det blir så mycket plats över i bysten för oss hängpattskvinnor... man kan ju stoppa ner simfötterna, vattenflaskan, handduken OCH strandmadrassen där och simsalabim då behöver man helt plötsligt ingen väska med sig, utan kan ärta omkring sådär ledigt...

tummenupp.gif tummenupp.gif
Monaxe
ÄNTLIGEN en realistisk kroppsform på skyltdockorna! För så här ser ju alla kvinnor ut, och gör dom inte det så vill dom se ut så här... blink.gif

Snygg karl i mitten oxå, undrar just vad som är överdimensionerat på honom? crazy.gif
Boxer
CITAT (Grå @ 02-11-2008, 08:50) *
Ja verkligen, och så praktiskt eftersom det blir så mycket plats över i bysten för oss hängpattskvinnor... man kan ju stoppa ner simfötterna, vattenflaskan, handduken OCH strandmadrassen där och simsalabim då behöver man helt plötsligt ingen väska med sig, utan kan ärta omkring sådär ledigt...

tummenupp.gif tummenupp.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Du är ju för rolig! (läste ditt praktiska inlägg högt för min sambo) rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon