Full version: Nu är jag tillbaka!
Betty
Hej allihop! Nu är jag här igen! Operationen är utförd, pyspunkan är lagad - och jag har fått komma hem igen. smiley_small_hug.gif och tack för alla lyckönskningar och krya-på-dig-hälsningar! Jag är som sagt stel och öm men jag blir starkare för varje dag. Idag har jag till och med tagit en liten promenad - på ca 150 meter... i morron ska jag gå 200 meter biggrin.gif
Äntligen kan jag lägga det här orosmolnet bakom mig och börja blicka framåt. sweatingbullets.gif
*Stintan*
Härligt Betty och hoppas du piggnar på dig fort. blomma.gif
Myosotis
smiley_small_hug.gif Hej! Skönt att det gick bra!
eden
Välkommen hem, nu blir det som vanligt igen./eden.
malin72
åh vad skönt smiley_small_hug.gif nu är det bara att ta ett steg i taget giggle.gif till dina 200 meter...du ska se att det går bra , men Betty
ta inte ut dig nu utan lyssna på kroppen rtfm.gif
välkommen tillbaka blomma.gif
Betty
Tack ska ni ha, jag har sagt det förr: Odla-vännerna är de bästa cybervänner man kan ha! kram2.gif
Aqvakul
Hej, så härligt att allt gick bra och så trevligt att "se" dig igen! smiley_small_hug.gif
Betty
CITAT (Aqvakul @ 01-11-2008, 21:56) *
Hej, så härligt att allt gick bra och så trevligt att "se" dig igen! smiley_small_hug.gif

Tack! smiley_small_hug.gif
Eva-Helene
Åh så bra att det gick bra! Se nu till att ta det lugnt - du måste ju planera nästa växtsäsong! Nooooga!
smiley_small_hug.gif
Betty
CITAT (Eva-Helene @ 01-11-2008, 22:15) *
Åh så bra att det gick bra! Se nu till att ta det lugnt - du måste ju planera nästa växtsäsong! Nooooga!
smiley_small_hug.gif

Mm yes.gif

smiley_small_hug.gif
pejori
Välkommen hem igen my friend kompiskram.gif kompiskram.gif
Det är bara fyra månader kvar till våren, så du får börja träna med femtio meter om dagen nu. giggle.gif

Fast hos dej tar det nog fem månader innan våren kommer, så det räcker med trettio meter extra/dag flirting.gif flirting.gif blomma.gif blomma.gif
Snöflinga
Så skönt att operationen lyckades och att du är på GO igen. God fortsättnings smiley_small_hug.gif från mig .
zaaritha
Lycka till med tillfrisknandet!
Gillan
Hej och välkommen tillbaka Betty blomma.gif ! Skönt att höra att allt gått bra. Nu kan det bara blir bättre smiley_small_hug.gif
Lady Hamilton
Även jag instämmer i Välkommen tillbaka kören kompiskram.gif Skönt att du har detta bakom dig nu
Berith
kompiskram.gif
Red Top
Välkommen tillbaka! Skönt att allt gick väl! smiley_small_hug.gif
Monaxe
skönt att det är över nu! Nu får du lägga dej i mjukträning inför våren....
Betty
smiley_small_hug.gif och tack allihop, det känns skönt att vara tillbaka!

Pssst, Berith... Inga problem med uppförsbacken, jag fick skjuts! flirting.gif
Irene_L
Välkommen tillbaks! smiley_small_hug.gif
Vad härligt att allt är över och att du är här igen framför datorn! kompiskram.gif
Ha det bra nu och ta ett steg i taget!
Alba
Välkommen tillbaka smiley_small_hug.gif

Härligt att höra att det gått så bra och att du låter så poisitiv. Ett litet steg är snart stoooora kliv. Lycka till med tillfrisknandet.
Berith
CITAT (Betty @ 02-11-2008, 10:37) *
Pssst, Berith... Inga problem med uppförsbacken, jag fick skjuts! flirting.gif

giggle.gif
skogstroll
välkommen tillbaka!! bravo.gif
DragonLady
Skönt att det ligger bakom dig nu och att du nu kan se framåt tummenupp.gif
ingrid fuxwall
Skönt att du börjar må bättre men vad är det som hänt?
Erkänner att jag inte varit inne här så mycket det sista confused.gif
Betty
CITAT (ingrid fuxwall @ 02-11-2008, 18:49) *
Skönt att du börjar må bättre men vad är det som hänt?
Erkänner att jag inte varit inne här så mycket det sista confused.gif

I korta drag: Lungkollaps i början på maj, låg på sjukhus drygt tre veckor, har väntat på lungoperation hela sommaren och nu är det gjort. Efter en vecka på NUS är jag hemma igen och mår efter omständigheterna rätt bra. smile.gif

thanks.gif för alla hälsningar allihop! Ni är guld!
Sussie F-Flower
Åh, vad skönt Betty att allt har gått väl. smiley_small_hug.gif rose.gif rose.gif rose.gif
Tror att jag kan instämma med vad alla övriga odla-freak skrivit till dig!

Du verkar vara en så stark person så att du lär nog träna upp dig relativt snart, eller hur? 000.gif laugh.gif

kompiskram.gif från mig!
Betty
Öhhh....joo... whist.gif jag är nog rätt envis av mig.... tränar som en galning för att komma igen, gillar inte att vara svag och orkeslös... Snart är det dags för jul-shoppandet och det kräver ju en del... [attachment=26809:g080.gif]
Idag har jag gått ca 200 meter x 2 - hem till mina barnbarn och fikat en stund, det var så mysigt att få träffa dem igen. wub.gif
pejori
CITAT (Betty @ 02-11-2008, 22:41) *
Öhhh....joo... jag är nog rätt envis av mig.... tränar som en galning för att komma igen, gillar inte att vara svag och orkeslös... Snart är det dags för jul-shoppandet och det kräver ju en del... [attachment=26809:g080.gif]
Idag har jag gått ca 200 meter x 2 - hem till mina barnbarn och fikat en stund, det var så mysigt att få träffa dem igen. wub.gif

Det är bra...Skynda långsamt. tummenupp.gif
Barnbarn är bra terapi.... blush.gif
Betty
Mm, så mysigt att få kramas och kram2.gif med dem en stund!

Min man gör allt för att jag ska ha det så bra som möjligt han med, idag fixade han till grillad fläskfilé med klyftpotatis, tzatziki och en fräsch sallad till middag wub.gif
Men nu har vi nog grillat ute för sista gången den här säsongen - tror jag... rolleyes.gif
herkules
skönt att op gick bra och att du är på g, bra make som ger dig god mat! tummenupp.gif
smiley_small_hug.gif
Netha
Skönt att du är på bättringsvägen nu.
Lycka till med fortsatt tillfrisknande.
Träning gör underverk... bara man tar det i lagom takt. tummenupp.gif

Kom just hem från ett pass

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon