|
Hej allihop! Nu är jag här igen! Operationen är utförd, pyspunkan är lagad - och jag har fått komma hem igen.  och tack för alla lyckönskningar och krya-på-dig-hälsningar! Jag är som sagt stel och öm men jag blir starkare för varje dag. Idag har jag till och med tagit en liten promenad - på ca 150 meter... i morron ska jag gå 200 meter Äntligen kan jag lägga det här orosmolnet bakom mig och börja blicka framåt.
*Stintan*
01-11-2008, 21:47
Härligt Betty och hoppas du piggnar på dig fort.
Myosotis
01-11-2008, 21:48
 Hej! Skönt att det gick bra!
Välkommen hem, nu blir det som vanligt igen./eden.
Tack ska ni ha, jag har sagt det förr: Odla-vännerna är de bästa cybervänner man kan ha!
Aqvakul
01-11-2008, 21:56
Hej, så härligt att allt gick bra och så trevligt att "se" dig igen!
CITAT (Aqvakul @ 01-11-2008, 21:56)  Hej, så härligt att allt gick bra och så trevligt att "se" dig igen!  Tack!
Eva-Helene
01-11-2008, 22:15
Åh så bra att det gick bra! Se nu till att ta det lugnt - du måste ju planera nästa växtsäsong! Nooooga!
CITAT (Eva-Helene @ 01-11-2008, 22:15)  Åh så bra att det gick bra! Se nu till att ta det lugnt - du måste ju planera nästa växtsäsong! Nooooga!  Mm
Snöflinga
01-11-2008, 22:48
Så skönt att operationen lyckades och att du är på GO igen. God fortsättnings  från mig .
zaaritha
01-11-2008, 23:19
Lycka till med tillfrisknandet!
Hej och välkommen tillbaka Betty  ! Skönt att höra att allt gått bra. Nu kan det bara blir bättre
Lady Hamilton
02-11-2008, 08:11
Även jag instämmer i Välkommen tillbaka kören  Skönt att du har detta bakom dig nu
Red Top
02-11-2008, 09:06
Välkommen tillbaka! Skönt att allt gick väl!
skönt att det är över nu! Nu får du lägga dej i mjukträning inför våren....
 och tack allihop, det känns skönt att vara tillbaka! Pssst, Berith... Inga problem med uppförsbacken, jag fick skjuts!
Irene_L
02-11-2008, 10:43
Välkommen tillbaks! Vad härligt att allt är över och att du är här igen framför datorn! Ha det bra nu och ta ett steg i taget!
Välkommen tillbaka Härligt att höra att det gått så bra och att du låter så poisitiv. Ett litet steg är snart stoooora kliv. Lycka till med tillfrisknandet.
skogstroll
02-11-2008, 11:31
välkommen tillbaka!!
DragonLady
02-11-2008, 11:56
Skönt att det ligger bakom dig nu och att du nu kan se framåt
ingrid fuxwall
02-11-2008, 18:49
Skönt att du börjar må bättre men vad är det som hänt? Erkänner att jag inte varit inne här så mycket det sista
CITAT (ingrid fuxwall @ 02-11-2008, 18:49)  Skönt att du börjar må bättre men vad är det som hänt? Erkänner att jag inte varit inne här så mycket det sista  I korta drag: Lungkollaps i början på maj, låg på sjukhus drygt tre veckor, har väntat på lungoperation hela sommaren och nu är det gjort. Efter en vecka på NUS är jag hemma igen och mår efter omständigheterna rätt bra.  för alla hälsningar allihop! Ni är guld!
Sussie F-Flower
02-11-2008, 22:27
Öhhh....joo...  jag är nog rätt envis av mig.... tränar som en galning för att komma igen, gillar inte att vara svag och orkeslös... Snart är det dags för jul-shoppandet och det kräver ju en del... [attachment=26809:g080.gif] Idag har jag gått ca 200 meter x 2 - hem till mina barnbarn och fikat en stund, det var så mysigt att få träffa dem igen.
CITAT (Betty @ 02-11-2008, 22:41)  Öhhh....joo... jag är nog rätt envis av mig.... tränar som en galning för att komma igen, gillar inte att vara svag och orkeslös... Snart är det dags för jul-shoppandet och det kräver ju en del... [attachment=26809:g080.gif] Idag har jag gått ca 200 meter x 2 - hem till mina barnbarn och fikat en stund, det var så mysigt att få träffa dem igen.  Det är bra...Skynda långsamt. Barnbarn är bra terapi....
Mm, så mysigt att få kramas och  med dem en stund! Min man gör allt för att jag ska ha det så bra som möjligt han med, idag fixade han till grillad fläskfilé med klyftpotatis, tzatziki och en fräsch sallad till middag Men nu har vi nog grillat ute för sista gången den här säsongen - tror jag...
herkules
02-11-2008, 23:00
skönt att op gick bra och att du är på g, bra make som ger dig god mat!
Skönt att du är på bättringsvägen nu. Lycka till med fortsatt tillfrisknande. Träning gör underverk... bara man tar det i lagom takt. Kom just hem från ett pass
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|