Full version: Valvaka
svennis
Försöker sätta in en linje med rosor.. sweatingbullets.gif

SVT Play

http://svt.se/svt/road/Classic/shared/medi...mp;lpos=extra_0

Gå in på Rosor 1995 07 30 o tryck på Rosor

Kajsa
Trevligt svennis, nu har jag lyssnat på vad det är i de olika jordpåsarna och i gräsmattegödsel, till gräsmattan använder jag Algomin. Annars tänker jag sitta uppe halva natten det passar mig bra då jag jag jobbar natt imorgon.
Är du klar med trädgården nu eller pysslar du ännu ?

Glömde bort att lyssna på Rosorna, men nu så. Hur ska vi stå ut med hela vintern tro ?
svennis

Change
svennis
[quote name='Kajsa' date='04-11-2008, 20:26' post='926068']
Trevligt svennis, nu har jag lyssnat på vad det är i de olika jordpåsarna och i gräsmattegödsel, till gräsmattan använder jag Algomin. Annars tänker jag sitta uppe halva natten det passar mig bra då jag jag jobbar natt imorgon.
Är du klar med trädgården nu eller pysslar du ännu ?

Kajsa!

Vi har ju många spännande rosor o vänta på.... yes.gif Pimpineller.. Vildrosor... frösådder..

O, du har ju dina frimärke.. smile.gif
renate
Nu har jag suttit här en bra stund och lyssnat/tittat på Bertil Svenssons olika trädgårdsprogram.Frossat i ljuvliga rosor och får vårlänktan.Kul att gräver i svts arkiv.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon