Full version: sexpack katt ;)
Boxer
sexpack katt wub.gif Är dom goa eller är dom goa?
Myosotis
rotfl.gif haha, den katten är ju inte klok! crazy.gif wub.gif
Chamomille
a0a.gif
Sussie F-Flower
Vilken frän katt!!! rotfl.gif
DragonLady
Jag Älskar katter alltså wub.gif

Påminner mig om min vita lite korpulenta katt när han ska igenom kattluckan som var liiite trång om midjan.
En dag ser jag honom ligga ute på altanen och åla sig och hålla på, jag såg inte riktigt vad han höll på med så jag gick ut.
Där ligger han och blänger med blickar som kunnat döda vem som helst på den vita sargen som sitter runt kattluckan som lossnat och som han nu hade runt sin sälmage rotfl.gif
Boxer
CITAT (DragonLady @ 06-11-2008, 12:47) *
Jag Älskar katter alltså wub.gif

Påminner mig om min vita lite korpulenta katt när han ska igenom kattluckan som var liiite trång om midjan.
En dag ser jag honom ligga ute på altanen och åla sig och hålla på, jag såg inte riktigt vad han höll på med så jag gick ut.
Där ligger han och blänger med blickar som kunnat döda vem som helst på den vita sargen som sitter runt kattluckan som lossnat och som han nu hade runt sin sälmage rotfl.gif

Stackare! happy.gif laugh.gif Kom han ur den själv?
mojan
Katter är härliga. Min ligger just nu och sover, det är hans bästa gren. giggle.gif
DragonLady
CITAT (Boxer @ 06-11-2008, 17:08) *
Stackare! happy.gif laugh.gif Kom han ur den själv?

Nä jag hjälpte honom denna gång och fick minsann veta att jag inte var vatten värd som hade satt upp sådana illgärningar ranting.gif rotfl.gif
Men nästa dag såg jag att sargen var borta och katten låg i soffan nöjd o glad g.gif var kan den ha blivit av confused.gif
Jag hittade den nästa dag fastklämd mellan staket o marken, då har han lommat iväg o krängt sig under staketet o ålat sig ur sargen rotfl.gif
Det var bara att åka iväg o skaffa en STÖRRE som lilla sälen kunde obehindrat ta sig ut ifrån...
Ciczi
Jojo... rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Mycket ska man se... rotfl.gif

Ciczi
Boxer
Han kan göra flera konster! naughty.gif

Tadammm!
mojan
Tränar han för att bli astronaut?! rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
DragonLady
helt underbar den katten wub.gif
obetalbart att han stassar omkring med den påsen över huvudet rotfl.gif
Chamomille
CITAT (Boxer @ 06-11-2008, 21:40) *

Tadammm!

giggle.gif
Myosotis
slap.gif Helt knäpp.
Pjater
CITAT (Boxer @ 06-11-2008, 21:40) *

Tadammm!

Men hjälp mej husse/matte biggrin.gif så härligt med katter biggrin.gif
flinga100
Vilken tuff kille! rotfl.gif De är ju för roliga, de små liven...

renate
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif yahoo.gif laugh.gif Hui vad jag skrattade,vilken katt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon