Full version: Bränna ner videofilm
Yin o Yang
Har köpt en digital videokamera med hårddisk. Efter att mot alla odds (jag är inte så händig med data) lyckats installera den medföljande CD-skivan som gör att man kan säkershetskopiera filerna till PCn skulle jag testa att bränna ner filmerna till en DVD-skiva. Kameran fungerar som så, att varje gång man stoppar filmningen skapas en ny "fil". När jag brände direkt från kameran till en skiva via DVD-spelaren kopplad till TVn blev det jättebra. När jag nu brände från PCn blir det paus mellan varje "fil" wacko.gif . Vad gör jag för fel confused.gif . Kan någon hjälpa mig sos.gif
Pjater
Det kan bero på mycket, vad heter filerna du kopierar från kameran och sen bränna kan man göra på olika sätt...
Yin o Yang
Mmmmmmmmmm, har förstått att det inte är bara. Får nog be någon datakunnig i familjen att hjälpa mig med det här rolleyes.gif .
Pjater
hehe nej det e skit lätt bara säg vad för format det är biggrin.gif
Yin o Yang
Ska kolla det - när jag kommer hem från Thailand coolgleam.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon