Konstig rubrik men jag vet att Ni här inne kan allt och att Ni säkert vet något ställe där man kan se hur olika växters frön ser ut - kan Ni ge mig en länk???
Ibland så är du bara så bra Helen, jag blir imponerad av dej och ditt intresse av växter. Så mycket bra och värdefull information som du hela tiden kommer med!
Helen i Piteå Zon 5
07-11-2008, 11:51
[quote name='sqrulan' date='07-11-2008, 11:35' post='927287'] Ibland så är du bara så bra Helen, jag blir imponerad av dej och ditt intresse av växter. Så mycket bra och värdefull information som du hela tiden kommer med! [/quote
Tack, det var snällt sagt
Alba
07-11-2008, 11:57
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 06-11-2008, 21:01)
jag har påbörjat ett litet album som visar lite olika utseende på frön... kan kanske komma till nytta ibland
Den kommer jag verkligen att ha nytta av. Du är ju så fantastisk. Tur att vi har dig på Odla.
sqrulan
07-11-2008, 11:58
Tack själv för all din hjälp som jag har fått utan att du egentligen vet om det, jag gillar din tråd där du berättar om olika växter för den är kanon bra! Det är säkert väldigt många som har haft stor hjälp av dina erfarenheter och berättelser så sluta inte för vi behöver dej!