Full version: Pop-gruppen Page...
tepa
Hej

Får man diskutera pop-musik på detta forum ? Sitter här en fredagkväll och lyssnar på gamla CD-skivor. "Page", dom som sjöng "Tarzan och Jane", "Tiden går" mm i början av 90-talet, finns dom mera ? Vet någon vad det blivit av "Page" ?

Mvh Tepa
Aqvakul
Tydligen la de ner år 2000

http://sv.wikipedia.org/wiki/Page_(musikgrupp)
tepa
Javisst, Aquakul. Hade iofs kunnat googla, men ville lite veta om någon av mina trädgårdsvänner också tycker om Page. Hur är det, Aquakul ? Gillar du dom ? Någon som vill säga nåt ?

Hälsn Tepa
Aqvakul
Tyvärr är jag inte mkt till hjälp. De slog igenom när jag mest var upptagen med att vara småbarnsförälder. Hela 80-talet är närmast ett "svart hål" musikmässigt.
tepa
Aj, då, Aquakul. På 80-talet var inte mina barn födda...Så du hade inte tid med musik då, mellan blöjbyten och vällingen och uterastandet ? Mina telningar älskar musik, allt från Vikingarna och schlagers till hårdrock och techno. Beror väl på att jag alltid spelat sånt, sen dom var riktigt små...Jag menar, frågar någon instrumentaspelande musiker mig om jag mig om jag spelar nåt, så svarar jag : javisst, CD-spelare...

Mvh Tepa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon