embees
Är det mer än jag som uppfattar Tele2s nya reklam som en reklam för fårskallar?
Bettis
CITAT (embees @ 09-11-2008, 16:20) *

Ja nu när du nämner det så rotfl.gif rotfl.gif
renate
CITAT (Bettis @ 09-11-2008, 16:38) *
Ja nu när du nämner det så rotfl.gif rotfl.gif

Har jag inte tänkt på,bryr mig inte om reklam.
pejori
Japp...Reagerade direkt... tummenupp.gif
Pia L
Samma här, vi båda konstaterade att Tele 2 är FÖR fårskallar och att det bara är fårskallar som jobbar där......tycker dom själva att det är en positiv reklam för dom?? g.gif
HelenJ
CITAT (Pia L @ 09-11-2008, 18:24) *
Tele 2 är FÖR fårskallar och att det bara är fårskallar som jobbar där......

Jamen, det har jag ju konstaterat för länge sen utan att ha sett nån reklam giggle.gif
Gunilla T
Reklam behöver inte vara positiv...det som är nödvändigt är att den fastnar på näthinnan..och det har den uppenbarligen gjort..

Känner ingen som jobbar där så kan inte uttala mig om deras mentala status..
Aqvakul
Vad gör de inte för att få uppmärksamhet och märkas i reklambruset......
Piccante
CITAT (embees @ 09-11-2008, 16:20) *

de har väl äntligen hittat en grupp som är mottaglig för tv-reklam giggle.gif
Berith
Dom skriver cheap och har lagt in ett får för att man ska säga fel och tycka det är lite kul?

Jag har Tele2 här och tycker det funkar alldeles utmärkt. Oavsett cheap eller sheep....
Berith
CITAT (Berith @ 10-11-2008, 05:55) *
Dom skriver cheap och har lagt in ett får för att man ska säga fel och tycka det är lite kul?

Jag har Tele2 här och tycker det funkar alldeles utmärkt. Oavsett cheap eller sheep....

Skulle väl sagt att det är deras bredband det är frågan om.
Bee
CITAT (Berith @ 10-11-2008, 07:18) *
Skulle väl sagt att det är deras bredband det är frågan om.

OT men det var just frågan om bredbandet som gjorde att vi valde Bredbandsbolaget när vi skaffade ADSL. Tele2 kunde inte - och kan fortfarande inte - leverera mer än 0,25 där vi bor. Jag tycker det är synd för dom var väldigt bra att ringa med. Och det var lätt att få kontakt med dom om det var något man undrade över. Bäst av allt var förstås att det var billigt att ringa till Comviq-mobiler. BB tar fortfarande 1,35/minut när jag ringer till sonens Comviq-mobil! Det är billigare att ringa honom från min mobil än hemifrån.
herkules
CITAT (Berith @ 10-11-2008, 05:55) *

äntligen någon som snappat vad reklamen egentligen går ut på!
ni andra kan ju titta igen och titta rätt.
slap.gif

LasseB
Ni som tycker att Tele2:s reklam är fårskallig.
Nu har ni gjort det igen, vad? Jo uppmärksammat en reklam och det är uppmärksamhet all reklam handlar om. Först skriker någon BU så kommer någon med "Ja men dom är faktiskt bra på ....." därefter kommer en blandad debatt och till slut dör just denna fråga inte för att den är död utan för att det kommit en ny reklam så vi ojar oss över.
Vi gick på reklamtricket igen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon