Full version: Numerologi,
Lilla Birka
Har just varit till bilaffären och bytt bil till miljöbil, får den nästa vecka. Den har reg.nr med siffrorna 136 och när jag körde därifrån mötte jag inom 500 meter en bil med 111 på reg.skylten. Efter ytterligare ett par hundra meter mötte jag en annan med 333 och jag skrattade till lite och sade att nu är det bara 6:orna som fattas. Döm om min förvåning när jag svänger in på ICA-parkeringen och den första bilen jag ser har nummer 666! w00t.gif
Man kanske möter en bil per dag med trippelnummer om man är ute mycket i trafiken, men 3 på så kort stund och i rätt ordning dessutom.
Det kändes onekligen som om jag hade gjort rätt val, fast känslan är irrelevant i sammanhanget.
Piccante
hoppas att du lämnade in dina lottorader idag oxå när de rätta siffrorna verkar dras till dig laugh.gif
Sussie F-Flower
CITAT (Lilla Birka @ 10-11-2008, 22:25) *
Har just varit till bilaffären och bytt bil till miljöbil, får den nästa vecka. Den har reg.nr med siffrorna 136 och när jag körde därifrån mötte jag inom 500 meter en bil med 111 på reg.skylten. Efter ytterligare ett par hundra meter mötte jag en annan med 333 och jag skrattade till lite och sade att nu är det bara 6:orna som fattas. Döm om min förvåning när jag svänger in på ICA-parkeringen och den första bilen jag ser har nummer 666! w00t.gif
Man kanske möter en bil per dag med trippelnummer om man är ute mycket i trafiken, men 3 på så kort stund och i rätt ordning dessutom.
Det kändes onekligen som om jag hade gjort rätt val, fast känslan är irrelevant i sammanhanget.

Jo, men ibland kan det hända det mest underliga saker...
Det där var nästan helt otroligt, tycker jag. bravo.gif laugh.gif
Hoppas att det kommer att bli en riktig "Turbil" och att du aldrig får några missöden med den.

Kanske du har en speciell begåvning/förmåga just nu, där du ser det du inte brukar se i vanliga fall...?

Sussie
Monaxe
Jag är så vidskeplig så för mig står siffronrna 666 för "the number of beast" crazy.gif
blomkronan
Köp en lott....

Jag hade en sådan dag för två år sedan. Jag jobba i butiken och hela dagen bestod av siffran 6. Nu kommer jag inte ihåg allt vad det var som fick mig att reagera, men det var typ kunderna köpte 6 varor, priset blev med 6:or i på radion nämdes siffran 6 varje gång jag hann lysna. Men när jag kom till bilen hoppa in fick syn på mätarställningen så stog det 6666666!!!!!!!!!!!!!!! Jag måste köpa en lott tänkte jag. Glömde bort lotten i ett par dagar men när jag var på tobaksaffären kom jag på det... En triss sa jag och hann inte säga den 6:e... hon drog fram den som var överst i högen. Då tänkte jag att det måste vara den så jag ändrade mig inte.

och...Jag VANN... 10.000:- yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif

jag köpte mig en ny bil (som jag nog har haft på verkstan 6 gånger! giggle.gif )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon