Boxer
Today´s BIG Thing crazy.gif
Chamomille
CITAT (Boxer @ 17-11-2008, 19:08) *

rotfl.gif
Sussie F-Flower
MEN.... -Stackars lilla hund!!! Det måste väl vara nåt fel på den där...??? fear.gif

Den måste väl ha epilepsi eller nåt...? Skakar ju och ruskar på huvudet och biter sig i tungan hela tiden.... crying.gif

...men det såg ju för roligt ut så jag kunde inte låta bli att skratta ändå.... laugh.gif
Myosotis
blink.gif
pejori
NÄ... crying.gif
Inge kul no.gif
Monaxe
Nääee, stackarn såg ut som om h*n fått ett getingstick i munnen ju, alldeles svullen och sned, stackaren...
blomkronan
Den var sött, lät som min mamma giggle.gif när jag var tonåring
zaaritha
Hämtade två tuppar hos en bekant i Kinnarp i dag.
Hon har en vit boxerhanne;Börje.
Du milde--va´han levde om!
Charmig--men; jobbig!
Boxer
CITAT (zaaritha @ 21-11-2008, 22:28) *
Hämtade två tuppar hos en bekant i Kinnarp i dag.
Hon har en vit boxerhanne;Börje.
Du milde--va´han levde om!
Charmig--men; jobbig!

Boxer! wub.gif wub.gif wub.gif flirting.gif

Alexander-VG-zon3
CITAT (Sussie F-Flower @ 17-11-2008, 19:17) *
MEN.... -Stackars lilla hund!!! Det måste väl vara nåt fel på den där...??? fear.gif

Den måste väl ha epilepsi eller nåt...? Skakar ju och ruskar på huvudet och biter sig i tungan hela tiden.... crying.gif

...men det såg ju för roligt ut så jag kunde inte låta bli att skratta ändå.... laugh.gif

usch kom jag tänka på en hemsk sak som hände mammas och pappas hund när jag bodde hemma och var mindre , men det var en jätte gullig och liten hund tyvärr hade den epilepsi . men vi hade en sådan trätrappa med typ ribbor som gick från tak till trappa från första till sista steg . och en dag när vi kom hem(hade varit borta för att göra nåt ärende ) så såg vi att hunden hade tat ut huvudet i mellan ribborna . hunden brukar docka göra det . men nu så rann det saliv från munnen och huvudet hängde neråt . -cry-.gif -cry-.gif antagligen hade hunden fått ett anfall och sedan fastnat på nåt vis och dött . eller nåt annat som hänt . jag vet inte riktigt vad för jag va liten . men det var väldigt räligt och hemskt . -cry-.gif -cry-.gif

jag tyckte inte klippet var roligt .

Meriona
tyckte mest det var sorgligt, inte såg han/hon ut att må bra iallafall. trostar.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon