Berith
Varför ligger spamskiten kvar i armeringsjärn i Byggavdelningen?? Dom första inläggen kom ju för ett par veckor sen!! Massor med länkar om djursex bland annat. sick.gif Andra spaminlägg som skrivits efter har ju plockats bort!
Aqvakul
Det verkar som om det är SPAM-inlägg i "vanliga trådar" som blir kvar, medan "SPAM-trådar" plockas bort. Möjligen är de förra knepigare att hantera.
Gillan
Och jag vågar påstå att de inte är anmälda och att adm. därför inte sett dem. Att jag vågar påstå det är för att varje gång jag anmält så har de försvunnit ganska snabbt, men jag orkar inte vara en av ytterst få som hela tiden anmäler.......sorry blush.gif ............prova med att anmäla till adm. själva på Odlas startsida så får ni se om det inte är så yes.gif

Man skriver en anmälan och länkar samtidigt till det aktuella spammet.
KURT
CITAT (Gillan @ 21-11-2008, 08:52) *
Och jag vågar påstå att de inte är anmälda och att adm. därför inte sett dem. Att jag vågar påstå det är för att varje gång jag anmält så har de försvunnit ganska snabbt, men jag orkar inte vara en av ytterst få som hela tiden anmäler.......sorry blush.gif ............prova med att anmäla till adm. själva på Odlas startsida så får ni se om det inte är så yes.gif
Man skriver en anmälan och länkar samtidigt till det aktuella spammet.

Men exemplet som ges ovan verkar ju vara anmält fler gånger om, och det är ändå kvar.
Gillan
CITAT (KURT @ 21-11-2008, 08:28) *
Men exemplet som ges ovan verkar ju vara anmält fler gånger om, och det är ändå kvar.

Förlåt, jag var lite för snabb i vändningarna här. Nu har jag i alla fall anmält det igen så får vi se vad som händer yes.gif
Sussie F-Flower
Låt det få vara kvar. Det är det enda spammet som finns just nu som BÅDE har droger OCH sexspridnig. Läs Bettys tråd om "Spam i brevlådan". Där finns info. Jag har ju kontaktat polisen ang. alla förbaskade spam och dom är intresserad att ta del av dessa.

Hoppas ni inte misstycker om det...
Berith
CITAT (KURT @ 21-11-2008, 08:28) *

Precis! Första anmälan är gjord 2 oktober och senaste 17 november.
Berith
Nu handlar tråden bara om armeringsjärn!! thanks.gif Göran för hjälpen!
Sussie F-Flower
CITAT (Berith @ 21-11-2008, 09:18) *
Nu handlar tråden bara om armeringsjärn!! thanks.gif Göran för hjälpen!

Ja, jag förstår. Det var precis den tråden som jag önskade fick vara kvar, som jag nämnde om också.
Är den borta nu?
Berith
Tråden finns kvar men snuskinläggen är borta.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon