Full version: Balkong
Lyckans
jag fundera fixa till min balkong till våren då jag stort intrese för växter i alla former

balkongen är 2,33 *2,29 m alltså strax över 5 kvm men efter ena delen som är 2,33 hade jag tänkt ha en kanin bur med fyra fack också den kommer gå fram till köks fönstret alltså 65 cm djup.

ska läga upp bilder på min balkong sedan men skulle vilja tips hur man ska gjöra på den. då vill kombinera kaniner och växter på den

lovwal
Hej!
Jag vet inte riktigt hur du menar med hur du ska göra, personligen har jag planerat utifrån vilken typ av växter jag vill ha på min balkong. såhär ser mitt upplägg ut: två till tre blomlådor, tre stora terracottakrukor och två till tre vägghängda krukor. därtill kommer inomhusväxterna som vill få frisk luft. mer får jag inte plats med eftersom vi även vill få plats med två bekväma stolar och middagsdugligt bord. smile.gif
Ylva-Li
Ska du låta kaninerna springa fritt då och då blir du tvungen att skydda växterna. Kaniner äter nämligen allt. Giftigt som ogiftigt, gott som äckligt. Allt går åtminstone att knipsa av smile.gif

Jag har skyddat mina golvkrukor med hönsnät. Inte särskilt dekorativt men växterna får vara ifred. Detta efter att ha fått en ros uppäten.

Lycka till!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon