Gud! Jag tror inte jag har varit här sedan 2005 eller 2006. Flyttade från hus 2005 till lägenhet, ingen trädgård=ingen inspiration. Men nu blev det hus igen (2007) på ny ort (och ny karl ). Och vips sprudlar inspirationen igen.
Nåja, jag undrar ialla fall varför klockan här går en timme fel?? Alla inlägg är alltså i princip inte inlagda ännu... Eller är det bara hos mig tiden har stått stilla?
Boxer
25-11-2008, 22:36
Välkommen tillbaka!
Maggan H
26-11-2008, 08:09
Ingen aning, min tid stämmer... Är datorns vintertid ändrad? Välkommen tillbaka, förresten!
Eva i Höga
26-11-2008, 08:46
Välkommen tillbaka i gemenskapen! Det är ju så i livet att var sak har sin tid, ibland prioriterar man andra saker än blommor och blad och då är det kanske inte så intressant att titta in på Odla. Men kul att du har hus o trädgård igen och vill titta in här.
Betty
26-11-2008, 22:04
Välkommen tillbaka! Här är det ungefär som vanligt...
Agger
27-11-2008, 17:17
Jo, det verkar lite som vanligt men med några nya "ansikten" då. Det är kul Hursomhelst, har tagit ut två dagar kompledigt för att advent/julpynta. Köket har tagit HELA dagen. Torka, stryka, flytta om... nej flytta tillbaka... äh det var bättre så Imorgon blir det vardagsrummet.
Förresten, nu går klockan rätt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.