Chamomille
Tänkte höra var ni köper dom? Skickar ni efter eller går till butik? Har ni något bra tips på "billiga"? Rättare sagt var är de billigast?
emmas matte
INK-klubb snabbt o enkelt ...kommer i brevlådan på ca.3 dag
Chamomille
Tack. Då har jag beställt.

Skrev ut så mycket fröpåsar igår så det är lika bra att beställa giggle.gif
Eva-Helene
Grannen köpte från Handyink och är nöjd med dom patronerna, så jag ska köpa därifrån jag också.
KURT
Dyra droppar:

http://www.hbl.fi/text/ekonomi/2008/11/25/w20518.php
Aqvakul
Det är nästan så det är billigare att köpa en ny skrivare.... (fast ibland är det inte fulla patroner i dem tyvärr....)
Lilla Birka
Jag köper hos Clas i sjön (dvs. Clas Olsson) och såvitt jag kunde se är det inte dyrare än Handyink.....
Snöflinga
Jag köper alltid från inkClub. Oftast får jag bläcket da'n efter beställningen, hur dom nu bär sig åt dunno.gif Bra extra erbjudanden varje månad också ...
Tobb
Dustin
Eva-Helene
Om jag jämför priserna mellan Clas Ohlson och Handyink: för bläckpatroner - 1 svart + 1 3-färg - till min skrivare så är Handyink 453 kr billigare. Inkclub - Handyink ger ungefär samma prissskillnad.
Lilla Birka
453 kr billigare! Det var inte dåligt. Men en svart-vit+ en 3-färg för min HP bläckstråleskrivare kostar 338:- hos Clas Ohlsson och hos Handyink kostar motsvarande, dvs original 439:- medans man kan få kompatibla för 297:-
Chamomille
CITAT (Snöflinga @ 26-11-2008, 21:56) *
Jag köper alltid från inkClub. Oftast får jag bläcket da'n efter beställningen, hur dom nu bär sig åt dunno.gif Bra extra erbjudanden varje månad också ...

Ja, hur gick det där till unsure.gif Beställde igår vid 13.00 och de låg i brevlådan i förmiddags. Vilken service! Åkte de hit med patronerna själva?

Och så ska det ta flera dagar för en bank att föra över luftpengar... Dessutom mellan mina egna konton blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon