Full version: Estland
Överbölingen
Någon som nappat på Svensk Trädgårds resa med Gunnel till Estland den 14 maj 2009?
Eva i Höga
Inte nappat, men jag vill gärna, får se vad tiden säger framöver.
Österläge
Åh det vore ju toppen! Men har svårt att bestämma så långt fram... Läset på tradgard.org o det verkar ju helt fantastiskt med en sån resa!! Inte dyrt heller!! Får väl se framåt våren om det finns tid o pengar till det... rolleyes.gif
Eva i Höga
Funderar mer och mer på resan till Estland, det vore underbart roligt. Ska ta ett beslut när jul- och nyårshelgerna är över. Ingen mer som funderar? g.gif
Eivor på Väddö
Inte bara funderar. Jag har bokat. Det hrä är något som jag har önskat göra sedan jag först hörde om det för ett par å sedan. Så jag ser fram emot det med stor förväntan.
Finn Klematis
CITAT (Eivor på Väddö @ 11-12-2008, 19:55) *
Inte bara funderar. Jag har bokat. Det hrä är något som jag har önskat göra sedan jag först hörde om det för ett par å sedan. Så jag ser fram emot det med stor förväntan.

Hej!

Då kanske vi träffas.

Finn.
Chamomille
Vad är det för resa? Vad "gör" man? Vad kostar det?
Eva i Höga
Kolla här:
http://www.tradgard.org/medlem/Resor/09_turi.html

visst låter det kul?!
Finn Klematis
Hej!

Skaraborgs Trädgårdsförbund planerar bussresa till Stockholm
för anslutning och ombesörjer bokning på M/S Victoria.
Trädgårdskryssning till Estland 14-16 Maj.
Följ med på en fantastisk trädgårdskryssning med besök på den
spännande och annorlunda växtmarknaden i Türi.
Föreläsningar på båten av Gunnel Carlsson,Karin Truverk och
Finn Eldh.
Seminarier trädgårdsrådgivarna Lise-Lotte Björkman och
Ann-Catrin Thor.
Anmälan till Hans Sultan tel. 0551-20268 senast 22 Februari.
Upptagningsplatser. Tibro,Skövde,Skara, Götene,Mariestad och Hova.

Mvh.
Finn
Eva i Höga
Funderar fortfarande på denna resa, låter så intressant. Synd att bussen inte kör via Göteborg och plockar upp.

Nej, det går ju inte, vi har växtmarknad i Surte den 16 maj! Ja, då behöver jag inte fundera mer på Estland!
Finn Klematis
CITAT (Eva i Höga @ 13-02-2009, 12:04) *
Funderar fortfarande på denna resa, låter så intressant. Synd att bussen inte kör via Göteborg och plockar upp.

Nej, det går ju inte, vi har växtmarknad i Surte den 16 maj! Ja, då behöver jag inte fundera mer på Estland!

Hej!

Hur kan Du välja Surte före Türi ?

Finn
Eva i Höga
Haha, det kan man fråga sig! Hade ju gärna velat åka på denna fina resa till Estland men nu är det så att det är vi i Odlaklubben Väst som ordnar denna växtmarknad. Vi har så roligt och trevligt tillsammans och det betyder mycket för oss och har man bestämt ett datum så har man.
Finn Klematis
CITAT (Eva i Höga @ 13-02-2009, 14:33) *
Haha, det kan man fråga sig! Hade ju gärna velat åka på denna fina resa till Estland men nu är det så att det är vi i Odlaklubben Väst som ordnar denna växtmarknad. Vi har så roligt och trevligt tillsammans och det betyder mycket för oss och har man bestämt ett datum så har man.

Härtill är jag nöd och tvungen.
Hans Brask.

Finn Klematis
Hej!

Det finns fortfarande platser kvar till bussen,
Se mitt inlägg 09.02.13

Finn
Österläge
CITAT (Eva i Höga @ 13-02-2009, 14:33) *

Estland ligger kvar - vi får väl ordna en resa dit nästa år! yes.gif
Finn Klematis
Hej!

Det är nu över 400 som har tecknat sig för resan.
Plats finns för 100 till.

Mvh.
Finn
ribbeck
Min väninna och jag ska åka med yahoo.gif Det lät trevligt med middag, föredrag och växtmarknaden ska ju vara jättefin. Hoppas att vädret blir hyfsad också cool.gif
Finn Klematis

Hej!

Vi ses och jag hörs på båten i nästa vecka.

Mvh.
Finn
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon