Full version: rödek ?
pebblelake
Hejsan !
Jag söker någon snäll person som har tillgång till en rödek och kan skaffa rödek-ollon som jag kan få köpa.
Janne56
Hej,
Här i närheten finns det många rödekar och massor av ollon på backen under dem. Jag kan samla ihop ett antal och skicka. Rödekarna är av arten Quercus borealis.

Hälsningar
Janne56
Janne56
Hej igen!

Nu har jag samlat ihop ett 50-tal rödeksollon. Jag har även rödeksplantor som är ca en halv meter höga. Det är 4-5 stycken, som jag kan avvara.

Hälsningar
Janne56
ibbjarneby
CITAT (Janne56 @ 29-11-2008, 14:32) *
Hej igen!

Nu har jag samlat ihop ett 50-tal rödeksollon. Jag har även rödeksplantor som är ca en halv meter höga. Det är 4-5 stycken, som jag kan avvara.

Hälsningar
Janne56

hej Janne 56 är intresserad av en planta om den ej är allt för dyr ,mhv. ingabritt
pebblelake
Hej igen!

Hälsningar
Janne56

Mycket tacksam!!!Är dom krukade ? pris ? du har pm, min adress.
pebblelake
Hej igen!

Hälsningar
Janne56

testade pm men är osöker om det funkade ,eftersom det står ej skickade på min sida ,törs ej chansa Min mail är andre.wanman@hotmail.com önskar köpa två plantor samt ekollon,maila mig så kommer vi överens om pris.
Mvh André
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon