Ingrid på Västkusten
17-09-2003, 18:07
Todeloo,
Vi har fått hyra - skrev på kontraktet igår om att hyra en bit mark ifårn en granne för ett garage - carport då - åsså kanske en liten plätt för lit eodling om jag kommer runt det hele med den sanka marken - men det finns ju upphöjda bäddar för itne har jag tänkt odla ris inte - marken kantas av en bäck så det är extra kul - längst ner i vår mini-dal - jag vet inte hur det är med ljuset men det finns möjlighet till öster och söder fast det är träd (röjning)
Nu blir det mera jobb sade en arbetskamrat och jag håller med - men hela snutten är PLATT ---- och med blålera :-))
och jag är GLAD!
Kanske blir en morotsbädd i megaformat?
Hälsar ingrid glatt
*Felix matte*
17-09-2003, 19:12
Grattis!
mysigt att få en liten bäck på köpet

grattis
Grattis!/Ann-Louise i Umeå
Grattis, grattis!!
... kanske lite svårt med pallkragar om det är väldigt sankt... annars är såna väldigt användbara har jag hört nånstans...
Limeblossom
18-09-2003, 08:09
Bara att gratulera! Väldigt avis på bäcken..vatten är underbart. Kan meddela att mina pumpor är ute än och den ena har iaf börjat ändra färg. Fast frosten börjar krypa närmare....Ha det gött!
Ingrid på Västkusten
18-09-2003, 20:09
Tackar tackar - får nog öka på pallkragslagret misstänker jag ;-))
Hälsar ingrid i planeringstagen
kerstin z5-6
18-09-2003, 21:24
Grattis -fast du vet vad jag tycker om morotar ...
Säj rosor i stället Ingrid r o s o r
Hannele
18-09-2003, 21:34
Kul!
Själv har jag snyggat till ca 10 kvm allmänning utanför tomten,
planerar
grön Ulla-Molin-installation!
Varje hobbyodlares dröm... att få utöka. GRATTIS! Ska bli kul att höra hur du planerar för området.
Alexandra
19-09-2003, 23:10
Ett jättestort grattis även från mig!
Hälsningar
Alexandra
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.