Eva-Helene
Lyssna så förstår ni (kanske) varför...det tar ca 10 minuter innan rätt program börjar och det är den allra första låten.
http://www.sr.se/cgi-bin/vasterbotten/prog...sp?ProgramID=65
AstLar
Skryter inte alla om sina barn?
Måste man ju...

Men vilken är det man ska lyssna på?
Inget startar av sig självt. Eller gör jag nåt fel?
Myosotis
Det är klart att man får! Men du Eva-Helene, jag förstår inte heller vilket program jag ska klicka på...
Netha
CITAT (Eva-Helene @ 03-12-2008, 17:52) *
Lyssna så förstår ni (kanske) varför...det tar ca 10 minuter innan rätt program börjar och det är den allra första låten.
http://www.sr.se/cgi-bin/vasterbotten/prog...sp?ProgramID=65

Kan det vara 12 - 12.30 Hon e min?
Eva-Helene
OJ blush.gif Kollade inte hur det blev när man klickade på länken... Det är tiden 17.00-17.30 som ni ska klicka på och sedan lyssna sleep.gif
aanderss
klart man få de
AstLar
Makalösa Jannar?
Lyssnade vi på rätt låt?

Isf blev de populära hos min son!
Netha
Klart du får skryta. smile.gif

Kul med bara Jannar .... tongue.gif
Eva-Helene
Inte Jannarna - grabben innan, med jullåten...DET är pojken min det!
AstLar
Aha, förstår att du är stolt tummenupp.gif
Aqvakul
Alla föräldrar borde få vara riktigt stolta över sina barn! kompiskram.gif
Anki V
Duktig pojke du har!

Här hemma har tondövheten brett ut sig i generationer biggrin.gif

Det är klar man få skryta om sina ungar!

Jag ”skroderar” dagligen över mina vackra, kloka och flitiga flickor men musikaliska är de inte.

/Anki
olublanseflor
Min son är örlogskapten i Flottan, Karlskrona, och fartygschef på korvetten Stockholm, som troligen ska patrullera utanför Somalias kust till våren. Han har sett fram mot ett sådant uppdrag länge.
Netha
CITAT (Eva-Helene @ 03-12-2008, 21:18) *
Inte Jannarna - grabben innan, med jullåten...DET är pojken min det!

Oj! Då får jag gå in och lyssna igen. smile.gif

Duktig pojk du har. bravo.gif
Klart du ska vara stolt. smile.gif

Minns när dotterns band var på teve ... jag växte två meter på stubinen. wub.gif
Eva-Helene
CITAT (olublanseflor @ 03-12-2008, 22:15) *
Min son är örlogskapten i Flottan, Karlskrona, och fartygschef på korvetten Stockholm, som troligen ska patrullera utanför Somalias kust till våren. Han har sett fram mot ett sådant uppdrag länge.

Förstår att du är stolt! Lite orolig också, kan jag tänka mig.
Uggi
Visst får man skryta över sina barn och även barnbarnen, vi kan nog hantera det rätt.
Det finns så mycket ledsamheter så tag fram så mycket positivt man kan.
santa.gif
MariaS
Självklart SKA man vara stolt och skryta över sina barn. Vad vore de annars värda...
Boxer
Att vara glad, stolt och uttrycka det i ord, bör höra till föräldraskapet. Allt hålla igen på beröm till förmån för jantelagen, tycker jag är tragiskt.
Eva i Höga
Visst ska man skryta över sin barn! Det är det bästa vi kan skryta med och när de är duktiga är det ju en bekräftelse på att vi har lyckats. bravo.gif
Lillja
Jätte duktig pojke du har.Visst får man skryta.Min dotter är
också duktig på att sjunga,kom tvåa i en sångtävling.
Kan inte begripa hur hon fått den talangen ifrån, själv är
man ju helt tondöv.
Pia L
Jag lyckades tyvärr inte att öppna så att jag kunde lyssna crying.gif men visst blir man stolt då barnen lyckas.

Min minsting började dansa för 10 år sedan, Tony Irving som var hans privattränare sa då att han var den mest taktlösa av alla sina elever, idag är han rankad 4.a i sverige, inte dåligt för en taktlös ungdom. giggle.gif
Myosotis
Min uppkoppling fixar nog inte det här, jag har hittils inte heller lyckats. Men jag ger inte upp så lätt!
pejori
Håller med alla tidigare talare. tummenupp.gif
Skryter vilt och brett över mina barns framgångar, och mitt underbara barnbarns "hyss" naughty.gif naughty.gif
Framför allt skryter jag så "dom hör det"...Då blir det bäst rolleyes.gif
Aqvakul
CITAT (pejori @ 05-12-2008, 23:01) *
Skryter vilt och brett över mina barns framgångar, och mitt underbara barnbarns "hyss" naughty.gif naughty.gif
Framför allt skryter jag så "dom hör det"...Då blir det bäst rolleyes.gif

Precis! yes.gif
pejori
CITAT (Aqvakul @ 05-12-2008, 23:03) *
Precis! yes.gif

kompiskram.gif kompiskram.gif
Gillan
Klart man måste få skryta över sina barn, barnbarn, make, maka, syster, bror.........vem som helst som man är stolt över. Till och med sig själv om man nu skulle vilja det giggle.gif ....................Jantelag? .........................sånt larv rtfm.gif

Duktig son Eva-Helen tummenupp.gif

Ni kan få kika på nån jag är stolt över också om ni vill naughty.gif

http://www.dhdesign.dinstudio.se/news_1.html
Eva-Helene
Åh så snygga konstverk, Gillan! Den konstnären har du anledning att vara stolt över!

Jag är stolt över minstingen också! Han spelar fiol. Förra helgen spelade han på en julmässa tillsammans med ett gäng andra musikskole-barn, efteråt klagade han på att dom fick spela "för enkla låtar!" Ännu stoltare är jag över att han gick ut 5:an i juni och i augusti började han 7:an! Det går galant för honom i skolan och i matten har han fått börja med matteboken för 8:e klass!!!

Och självklart så är jagstolt över mina två andra barn också! Stolt över den äldste som har fått jobb och att han är en skicklig fordonselektriker! Stolt över dottern som klarar av det hårda studietempot i den gymnasielinje hon går och att hon är en så ödmjuk och omtänksam människa!
Irene_L
Duktiga barn ni har Eva-Helen och Gillan! tummenupp.gif Och även alla ni andra yes.gif

Jag är såå stolt över mina söner och att jag och min man har lyckats fixa till såna underverk! giggle.gif yahoo.gif
Wilmer
Klar man får skryta om sina barn tummenupp.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Det är klart att man får skryta om sina barn, och barnbarn också. Det gör vi mammor ju allihopa eller?

Min Sambo och jag har 6 barn sammanlagd och "bara" 13 barnbarn. Då blir det mycket skryt

Elisabeth
Bettis
Nästa vecka ska mitt ena barnbarn sjunga i kör med Helene Sjöholm, barnbarnet ska även sjunga solo wub.gif då ska mormor vara stolt blush.gif
*Ulrica*
Får man skryta om sin mamma också? biggrin.gif
Jag är så stolt över att hon har vågat ge uttryck för sin konstnärliga ådra. Hon har tillockmed varit med på några lokala utställningar! När vi tre syskon var små sydde och stickade hon jämt men det var ju inte riktigt samma sak - nu provar hon ständigt nya material och tekniker. Och framför allt - har roligt!

Jag har gjort en hemsida till henne där hon kan visa upp sina alster utan att släpa med sig dem överallt: www.ingvor.se
Aqvakul
CITAT (*Ulrica* @ 06-12-2008, 13:21) *
Får man skryta om sin mamma också? biggrin.gif
Jag är så stolt över att hon har vågat ge uttryck för sin konstnärliga ådra. Hon har tillockmed varit med på några lokala utställningar! När vi tre syskon var små sydde och stickade hon jämt men det var ju inte riktigt samma sak - nu provar hon ständigt nya material och tekniker. Och framför allt - har roligt!

Jag har gjort en hemsida till henne där hon kan visa upp sina alster utan att släpa med sig dem överallt: www.ingvor.se

Visst får man skryta om sin mamma! yes.gif

..och fina saker gör hon också.... tummenupp.gif
ninnisky
Klart att du får skryta om din mamma, *Ulrika* - det är jättefina saker hon gjort och gör biggrin.gif
och dessutom har hon minst en jätteduktig dotter kram2.gif till er båda!

Jag skryter också vitt och brett om mina duktiga barn- och barnbarn. Fattar ibland inte att vi är släkt...
får skylla på min man - han är ganska skärpt smile.gif
Gillan
CITAT (Eva-Helene @ 06-12-2008, 12:40) *
Åh så snygga konstverk, Gillan! Den konstnären har du anledning att vara stolt över!

Jag är stolt över minstingen också! Han spelar fiol. Förra helgen spelade han på en julmässa tillsammans med ett gäng andra musikskole-barn, efteråt klagade han på att dom fick spela "för enkla låtar!" Ännu stoltare är jag över att han gick ut 5:an i juni och i augusti började han 7:an! Det går galant för honom i skolan och i matten har han fått börja med matteboken för 8:e klass!!!

Och självklart så är jagstolt över mina två andra barn också! Stolt över den äldste som har fått jobb och att han är en skicklig fordonselektriker! Stolt över dottern som klarar av det hårda studietempot i den gymnasielinje hon går och att hon är en så ödmjuk och omtänksam människa!

Tack Eva-Helen! Och jaaaa, klart jag är stolt över honom blush.gif . Själv kan jag knappt göra en helt vanlig streckgubbe giggle.gif . Och jag förstår så väl din stolthet över dina musciserande ( säkert felstavat )ungar och dina andra ungar också, man är ju stolt över att de över huvud taget finns till............underverk är vad de är,......precis som Irene och andra med henne säger.............nåt bra har man ju lyckats prestera i alla fall wub.gif

Och du Ulrica! Det där var fint! Du har all anledning att vara stolt över din mamma.........sånt önskar jag att man hörde lite oftare, att man kan vara stolt över sina föräldrar också wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon