Full version: Photoshop Elements
Alba
Jag la min fråga under småprat och hoppades på bättre svar där....inte en kommentar kom.
Nu provar jag här:

Jag har hittat några filter / program i USA som jag skulle vilja ha till Photoshop Elements.
Det går att beställa antingen som en nedladdning direkt i datorn eller som en CD-skiva.

Om jag tar en CD-skriva har jag ju en reserv så att säga om jag skulle behöva installera om programmet.

Om jag tar det som en direktladdning i datorn kan jag då kopiera och spara på en CD själv ?
Jag provade det en gång men det gick inte bra....men det är ju troligt att jag gjorde något fel.

Sen tänker jag ju också att om jag beställer en CD så får jag förmodligen betala förutom frakten tull och införselmoms men det kommer jag väl undan om jag tar det via datorn direkt...elller ?

Många frågor och hopp om många svar från allvetande Odla.
grycken
Om du kan ladda ner programmet som fil från nätet och sen installera det har du ju programfilen kvar på hårddisken och kan sen kopiera över till valfritt medium.
Alba
Jag går alltså in via Den här datorn........program osv och letar fram det program jag vill kopiera till CD.
Är det så du menar ?
joz
CITAT (Alba @ 04-12-2008, 18:11) *
Jag går alltså in via Den här datorn........program osv och letar fram det program jag vill kopiera till CD.
Är det så du menar ?

du kommer få en en fil. typ PhotoshopElementsGrejor som är packad med winzip eller liknande. det är den du ska bränna / spara / göra backup på.
Alba
CITAT (joz @ 04-12-2008, 23:16) *
du kommer få en en fil. typ PhotoshopElementsGrejor som är packad med winzip eller liknande. det är den du ska bränna / spara / göra backup på.

Aha....då förstår jag.

Tack för hjälpen.
vindspel
CITAT (Alba @ 04-12-2008, 09:58) *
Jag la min fråga under småprat och hoppades på bättre svar där....inte en kommentar kom.
Nu provar jag här:
Jag har hittat några filter / program i USA som jag skulle vilja ha till Photoshop Elements.
Det går att beställa antingen som en nedladdning direkt i datorn eller som en CD-skiva.

Om jag tar en CD-skriva har jag ju en reserv så att säga om jag skulle behöva installera om programmet.

Om jag tar det som en direktladdning i datorn kan jag då kopiera och spara på en CD själv ?
Jag provade det en gång men det gick inte bra....men det är ju troligt att jag gjorde något fel.
Sen tänker jag ju också att om jag beställer en CD så får jag förmodligen betala förutom frakten tull och införselmoms men det kommer jag väl undan om jag tar det via datorn direkt...elller ?

Många frågor och hopp om många svar från allvetande Odla.

Vad är det som finns att nedladda ....vore kul med ngt nytt smile.gif Vilken sajt?
Alba
De jag pratar om är inte nedladdningsbara om du med det menar att de är gratis.
Det jag pratar om ärAlien Skin.
Eye Candy 5 Impact har jag laddat ner testversion av och det är det jag funderar på att köpa. Det innehåller massor med "små prgram" och mycket roligt man kan göra.
Alba
Jag tror Grycken pratar om gratis nerladdningsbara filer. Jag hoppas hon kan ge oss några länkar.

Vi kanske skulle dra igång en tråd med tips och tricks för Photoshop och Photoshop Elements. Vad tror ni...skulle det finnas intresse för det ?
Jag vet ju hur att det är många som aldrig läser i datortråden. Vi kanske skulle starta en under småprat ? ? ?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon