Irene_L
Jag har sidan inställd på 1280 pixlar för att slippa reklamen på högersidan och det brukar fungera jättebra. Men nu den sista tiden så ändras sidan när jag går in i en tråd. Det står fortfarande kvar på 1280 pixlar men sen inne tråden så får inte hela texten rum utan jag får scrolla i sidleds för att kunna läsa. Så har det förut blivit om någon har lagt in flera bilder i rad men nu blir det så fast inga bilder finns i tråden. Det är inte alltid det blir så men väldigt ofta confused.gif

Är det fler som har upplevt detta eller är jag ensam om det??
Lady Hamilton
Näe du är inte ensam ranting.gif precis samma sak blir det för mig i vissa trådar. Upptäckte detta i går, hoppas att det är ett övergående fenomen
Irene_L
Åhhhhh vad "skönt" att inte vara ensam. (Jag började tro att det var något med min dator)
Vi får hoppas att vi snart slipper det för det är väldigt irriterande angry.gif
Eva i Höga
Irene, hur gör du för att ställa in sidan så du slipper reklamen? Jag vill också slippa den, just nu är det en fruktansvärd blinkande reklam som visar sig och det vil jag undvika.
Lady Hamilton
Längst ner på denna sida kan du ställa in 1280 pixlar
Eva i Höga
Blir inte av med reklamen ändå!
mojan
Jag har också inställning 1280 pixlar men denna förfärliga nya reklam som blinkar ger mig epilepsi. ranting.gif ranting.gif ranting.gif
Gillan
CITAT (Irene_L @ 05-12-2008, 14:22) *
Jag har sidan inställd på 1280 pixlar för att slippa reklamen på högersidan och det brukar fungera jättebra. Men nu den sista tiden så ändras sidan när jag går in i en tråd. Det står fortfarande kvar på 1280 pixlar men sen inne tråden så får inte hela texten rum utan jag får scrolla i sidleds för att kunna läsa. Så har det förut blivit om någon har lagt in flera bilder i rad men nu blir det så fast inga bilder finns i tråden. Det är inte alltid det blir så men väldigt ofta confused.gif

Är det fler som har upplevt detta eller är jag ensam om det??

Jag har min inställd likadant som dig, men har också märkt att jag plötsligt fått börja scrolla. Speciellt i tråden jag startade om titti i förmiddags. Trodde det var jag som gjort nåt galet....................och det hade ju inte varit så himla konstigt shy.gif

Till er andra som vill slippa reklamen så upprepar jag mig.......................I den här tråden finns flera förslag om hur man gör tummenupp.gif :
http://www.odla.nu/forums/index.php?showto...9&hl=reklam

Hihi, glömde länken...............
Lady Hamilton
Testa detta som Fizzgigg skriver kanske det blir bättre

Långsamt

(Vad bra att Gillan tummenupp.gif la in en länk För den som hon lagt in tycker jag personligen är ett bättre alternativ men jag hittade inte den tråden när jag sökte )
Eva i Höga
Härligt med Odla, man får svar snabbt! Jag ska pröva men nu måste jag laga middag först.
Netha
Undrar om det är slut med scrollandet för er?
Aquakul påpekade att det nog var min julmus som ställde till det för er...
så nu har jag ändrat lite på signaturen.

Själv märkte jag inget eftersom jag aldrig behövde scrolla.
Lady Hamilton
Ja! kompiskram.gif nu fungerar det utmärkt tummenupp.gif
Netha
CITAT (Lady Hamilton @ 05-12-2008, 23:02) *
Ja! kompiskram.gif nu fungerar det utmärkt tummenupp.gif

Då har jag gjort ett rätt iaf.
Irene_L
Åhhhhh Tack Netha...nu funkar det perfekt! tummenupp.gif
kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon