Full version: Lästips
Latmask
Jag är en glad amatörförfattare och har skrivit en deckare som handlar om en krukväxtbloggare som blir mördad, 86 år gammal. Romanen är en nutidsbetraktelse över internet med forum och bloggvärlden i fokus. Ni som hänger på internet kommer nog känna igen er i en hel del smile.gif

Vem av internetvännerna mördade Anne-Maj, och varför? smile.gif

http://kapitel1.se/teresa-j/nat-av-logner
Grå
Ja, jag kan verkligen rekommendera denna som ett lästips, du skriver fantastiskt bra.
Jag önskar dig all lycka och håller tummarna för att du vinner! tummenupp.gif
Latmask
Tack så hemskt mycket! Vad kul att du tog dig tid att läsa min text smile.gif
Latmask
Tänkte bara tillägga att om ni tror att någon annan kan vara intresserad av texten så vidarebeforda gärna länken till dem. smile.gif

Här är baksidestexten:
En bok om livet på internet. Gamla Anne-Maj hittas knivmördad och alla står förundrade. Vem vill en gammal kvinna något ont, en kvinna vars enda hobby är att blogga om krukväxter?

Detta är en bok om fasader, dubbelspel och otrohet. Men även om vänskap, kärlek och relationer. Följ några stereotypa bloggare och se hur deras öden vävs samman. Ofta på sätt de inte kunnat förutse. Men vem av alla bloggare kan vilja Anne-Maj något ont? Och varför?

Har ni själva gamla manus liggande i skrivbordslådan så är alla välkomna att lägga upp sina alster. Även fackböcker, om det kan vara av intresse för er trädgårdskunniga. Personligen har jag gett upp min trädgård och därför inte varit här på ett tag. Huset kom emellan. smile.gif
Grå
CITAT (Latmask @ 07-12-2008, 22:04) *
Tack så hemskt mycket! Vad kul att du tog dig tid att läsa min text smile.gif

Eftersom jag själv befann mig på kapitel1 så hade jag gott om tid på mig att läsa den, desutom var det lätt att ta sig tid till den wink.gif