Full version: Ett tips...
netaave
Går det åt mkt mandel under advent o jul? Köp på Rusta! Ja du läste rätt, ett halvkilo för 29.90, vi har köpt o den är precis som vilken mandel som helst.
kram
Lilla Birka
Men kolla noga, jag läste om en som köpt sötmandel på ÖB och hela påsen kryllade av larver!
Floppy
CITAT (Lilla Birka @ 08-12-2008, 18:27) *
Men kolla noga, jag läste om en som köpt sötmandel på ÖB och hela påsen kryllade av larver!

sick.gif ...fy va äckligt... sick.gif
Red Top
Ett annat alternativ är City Gross, för dem som har tillgång till det. Där har de 1-kilospåsar av sötmandel, hasselnötter, mandelspån, aprikoser, valnötter, kokosflingor, skalade solrosfrön mm till mycket överkomliga priser. Omsättningen är stor där, så jag har aldrig råkat ut för några dåliga förpackningar.
netaave
CITAT (Lilla Birka @ 08-12-2008, 18:27) *

Hällde upp i en tupperwareburk, o har inte sett nåt sånt.

CITAT (Red Top @ 08-12-2008, 20:03) *
Ett annat alternativ är City Gross, för dem som har tillgång till det. Där har de 1-kilospåsar av sötmandel, hasselnötter, mandelspån, aprikoser, valnötter, kokosflingor, skalade solrosfrön mm till mycket överkomliga priser. Omsättningen är stor där, så jag har aldrig råkat ut för några dåliga förpackningar.

Har vi tyvärr inte här
Myosotis
Netto hade också billiga, men de var naturligtvis slut. Allting på netto är alltid slut.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon