Full version: Rösta på Sangi
Pius

Jo jag vet, det här är en sån där urlöjlig tävling för kattfreaks. naughty.gif Men vill ni rösta på Sangi hos Luciatåget på www.katter.nu sida så gör jättegärna det.

Bilden är inte den bästa, förutom objektet förstås, men det är inte lätt att fota en 13 veckors kattunge som högst är stilla nån sekund åt gången. giggle.gif

Ni kan läsa mer och se flera och förhoppningsvis bättre bilder på honom på min hemsida med adress: http://hem.passagen.se/bullen13/ Sangi heter han, ja egentligen heter han S*Velero´s Sangiovese men jag kallar honom Sangi eller Sangio, det sista är tydligen italienska för blod och eftersom han ibland rivs så blodvite uppstår så passar det ibland.

Pius
Snigelhatare
Jag hittade honom bland stjärngossarne på sidan två. Han är jättefin men hur gör man för att rösta?
Betty
CITAT (Snigelhatare @ 09-12-2008, 10:13) *
Jag hittade honom bland stjärngossarne på sidan två. Han är jättefin men hur gör man för att rösta?

Klicka på bilden och välj antal poäng/stjärnor och klicka på dem med. Man kan också skriva sitt namn och en kommentar.
Jag har röstat tummenupp.gif
Alba
Nu har jag röstat. Vem kan motstå den kissen. Han är ju såååå söt och vilken fin päls han har.
Irene_L
Nu har jag också röstat på din helt underbara kisse! tummenupp.gif
Anki på Öland
Klart man har röstat!! wub.gif
Anki
Pius
Tack snälla rara ni! blomma.gif

Ja han är en helt fantastiskt underbar liten ulltuss. Hans päls är så mjuk mjuk, ingen av mina andra katter har haft en sån bomullsliknande päls. Hans mamma hade samma så den verkar inte växa bort.

Min andra main coon, Hopi, har en helt annan struktur på sin päls, den är mera silkesliknande, lite svalt glatt, om ni förstår vad jag menar.

"Vi" har just ätit en försenad lunch, Sangi och jag. Men det är då inte lätt, vare sig att laga till omeletten (som det blev idag) eller att äta den. Först hade jag en galen Sangi som lekte med en plastbit bland mina fötter, aj aj och aj, sa matte plus några svordomar.

När jag sen skulle äta min omelett så satt helt plötsligt en liten dunboll i tallriken, han ville förstås också ha. Så jag fick sleva i mig den heta omeletten i rallyfart. help.gif

Pust, det är verkligen jobbigt ibland, men kul. a0a.gif

Pius
Solstorm
Jag har röstat!
*Ulrica*
Röstat. Överlägset finaste stjärngossen! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon