Biggan_
Jag blev utslängd ifrån chatten och kommer inte in igen. Det står "Ditt valda namn används redan. Använd ett annat användarnamn."
Orsaken till att jag blev utslängd är nog att internetet är kopplat i fel telefonjack och när det ringer så kopplas internet ner. Men hur kommer jag in på chatten igen?
malin72
g.gif hm har du testat att stänga av hela datorn och sen prövat igen??? Man kastas ut därifrån då och då men det brukar vara ganska lätt att komma in igen dunno.gif
Myosotis
enda gången jag testade chatten hände samma sak
Biggan_
Jo, det hjälpte att logga ut från odla och logga in igen! smile.gif Jag behövde inte stänga av datorn.
malin72
CITAT (Biggan_ @ 09-12-2008, 13:09) *
Jo, det hjälpte att logga ut från odla och logga in igen! smile.gif Jag behövde inte stänga av datorn.

tummenupp.gif bra...jo det brukar spöka där ibland vi brukar säga att vi vädrar lite när vi stänger och sen öppnar igen a0a.gif a0a.gif
Irene_L
Vad bra att det fixade sig. yes.gif Ibland kan det strula med chatten men det är bara att inte ge upp utan försöka igen. Hoppas att vi ses flera gånger. Jag blev väldigt glad att du hittat dit! tummenupp.gif
kompiskram.gif
*Ulrica*
Nu har jag äntligen fixat java och testat chatten! Fast jag var ensam där... rotfl.gif

Försöker igen senare...
Myosotis
Testade att logga in, men kan inte ens se mig själv... hur ska då andra veta att jag är där? Är det fortfarande strul? Har alla gett upp?
Alba
CITAT (Myosotis @ 31-12-2008, 18:22) *
Testade att logga in, men kan inte ens se mig själv... hur ska då andra veta att jag är där? Är det fortfarande strul? Har alla gett upp?

Jag hade problem med att texten hakade upp sig hela tiden. Fick då tips att prova ett annat Java.......som jag inte minns namnet på nu.
Då blev det verkligen konstigt. Jag såg inte när andra skrev.....men texten kom...... och jag såg inte vilka som var inne i chatten.

Kan det vara så att du har ett annat Java.
Den här Java kör jag nu och det fungerar bra.
Myosotis
Men när det funkade så funkade det ( wacko.gif , men du vet vad jag menar). Konstigt. Nu kunde jag se mig, men nu är jag borta igen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon