Full version: Mina inlägg
teddi
Skulle vara bra om man kunde se alla sina egna inlägg yes.gif
Betty
Det kan man göra. Gå in på din profil (genom att klicka på ditt namn ovanför din bild till vänster vid ditt inlägg här ovan) Sedan klickar du på "nedåtpilen" där det står Välj (under din bild högst upp till vänster) på den profilsida. tummenupp.gif
teddi
giggle.gif thanks.gif
Irene_L
Du behöver inte ens gå in på din profil. Klicka bara på ditt namn till vänster om ditt inlägg....då kommer det upp flera alternativ....klicka på det längst ner....då får du fram alla dina inlägg tummenupp.gif
Betty
CITAT (Irene_L @ 11-12-2008, 16:27) *
Du behöver inte ens gå in på din profil. Klicka bara på ditt namn till vänster om ditt inlägg....då kommer det upp flera alternativ....klicka på det längst ner....då får du fram alla dina inlägg tummenupp.gif

Ja har man sett på maken! Det där har jag missat, man lär sig nåt nytt här varje dag! biggrin.gif
Irene_L
Jag har också lärt mig något nytt....ditt sätt Betty. tummenupp.gif På min profilsida hade jag inte sett Välj förrän du sa det!! giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon