Full version: Nying!
Monika
[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=green]
Hej! det här verkar vara ett trevligt ställe. Hm! förstår inte alla knappar huh.gif
Kort beskrivning, stod i översta inlägget, jag i ett nötskal biggrin.gif
Vill gärna ha brev vänner som älskar växter o djur wub.gif
Kram Monika
kerstin z5-6
Välkommen! - skriver du här då och då hittar du många vänner med samma intressen som du smile.gif
Monika
CITAT (kerstin z5-6 @ 18-09-2003, 13:35)
Välkommen! - skriver du här då och då hittar du många vänner med samma intressen som du smile.gif

Tack Kerstin i zon 5-6 tongue.gif Jag bor nästan i zon 5 o hösten kom helt plötsligt med stormvindar o fallande löv. Bra, jag behöver löv till växerna rolleyes.gif
Jag gillar att skriva, älskar perenner och mina katter.
Mvh Monika
arianan
[COLOR=green]
Hej Monica

rolligt att du är med oss biggrin.gif
nu när höstlöven faller bevöver vi prata
och minnas den fina sommaren hoppas du också haft en härlig sommar

vi har tre stycken -odåger- säger min sambo men han älskar dem o de honom
en svart o två svartvita tror inte jag lyckats att få in bilder på dem här i albumet
för ett par veckor sedan var det underbara bilder här på katter de är värda att leta upp
om du kollar på sidor båkåt hittar du dem nog wub.gif rolleyes.gif
Posse
CITAT (Monika @ 18-09-2003, 13:28)
Hej! det här verkar vara ett trevligt ställe. Hm! förstår inte alla knappar huh.gif

Jag förstod inte heller i början hur allt funkade. rolleyes.gif
Först kan man ju tro att det ska funka som i en ordbehandlare, typ att man t.ex. kan markera och formatera texten, men det här funkar mer som en HTML-redigerare (göra-hemsida-program). Man väljer en "tagg"-knapp som ska påverka det man vill skriva och "stänger" sedan "taggen" när den påverkan ska upphöra.

Men tack och lov finns ju knappen "Förhandsgranska" (rekommenderas rolleyes.gif ) så att man prova sig fram så att det blir snyggt, innan man slutligen klickar på "Skicka svar" . smile.gif
kerstin z5-6
Mina kissar mm kan du se i mitt album se knapp nertill:)
Sen vill vi se dina och kanske lite växter ?
Monika
CITAT (arianan @ 18-09-2003, 16:00)
[COLOR=green]
Hej Monica

en svart o två svartvita tror inte jag lyckats att få in bilder på dem här i albumet
för ett par veckor sedan var det underbara bilder här på katter de är värda att leta upp
om du kollar på sidor båkåt hittar du dem nog wub.gif rolleyes.gif

bara tre smile.gif Jag har 12, men så föder jag upp wub.gif därför flyttade vi ut på landet. Mest älskar jag våren o hösten, sommaren var för varm. jag har i alla fall börjat på en damm sad.gif Vinter är en vilo paus,planera rolleyes.gif det kuligaste som finns eller hur?
Ska försöka leta på alla katter mm.
Tills dess kan du kolla min hemsida med mest katter men även vår stuga och lite blommor smile.gif
Hare bra!
Monika
CITAT (Monika @ 18-09-2003, 18:25)
CITAT (arianan @ 18-09-2003, 16:00)
[COLOR=green]
                     Hej Monica

om du kollar på sidor båkåt hittar du dem nog  :wub:  :rolleyes:

bara tre smile.gif Jag har 12, men så föder jag upp wub.gif därför flyttade vi ut på landet. Mest älskar jag våren o hösten, sommaren var för varm. jag har i alla fall börjat på en damm sad.gif Vinter är en vilo paus,planera rolleyes.gif det kuligaste som finns eller hur?
Ska försöka leta på alla katter mm.
Tills dess kan du kolla min hemsida med mest katter men även vår stuga och lite blommor smile.gif
Hare bra!

Glömde förstås min hemsides adress wink.gif
http://run.to/silverblommans
Monika
Monika
CITAT (kerstin z5-6 @ 18-09-2003, 17:13)
Mina kissar mm kan du se i mitt album se knapp nertill:)
Sen vill vi se dina och kanske lite växter ?

Fina missar o vovven med och vilka blommor wub.gif jag blir mycket imponerad. Jag ska fixa album åt mig också, det kommer när jag blivit lite hemtam här tongue.gif
Monika
Monika
CITAT (Posse @ 18-09-2003, 16:23)
CITAT (Monika @ 18-09-2003, 13:28)

Jag förstod inte heller i början hur allt funkade. rolleyes.gif
Först kan man ju tro att det ska funka som i en ordbehandlare, typ att man t.ex. kan markera och formatera texten, men det här funkar mer som en HTML-redigerare (göra-hemsida-program). Man väljer en "tagg"-knapp som ska påverka det man vill skriva och "stänger" sedan "taggen" när den påverkan ska upphöra.

Men tack och lov finns ju knappen "Förhandsgranska" (rekommenderas rolleyes.gif ) så att man prova sig fram så att det blir snyggt, innan man slutligen klickar på "Skicka svar" . smile.gif

Hm, kan inte hemsidor heller fast jag har en sad.gif har du också katt?
Monika
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon