Söker personer med fungerande inomhuskomposter för "vlogg". Du kanske har den i balkongen eller tom i köket?
Vloggen ska sättas igång efter årskiftet och den kommer att innehålla diverse material om ekologi och om hur man skapar en hållbar livstil.
Ser gärna till att du berättar vilken sorts kompost du har, hur du tycker att den funkar. Tanken är att jag och min produktionsteam kommer hem till dig och gör ett inslag där jag intervjuar dig, då är det bra om du är öppen för att släppa in kameror i ditt hem.
kontakta mig på hej@nadiasilva.net om du tycker att det låter kul, hemmalagad fika utlovas till de som ställer upp.
Videoblogg, vlogg, är en typ av blogg där fokusen ligger på att periodiskt posta videoklipp, istället för stycken med text som på en traditionell blogg.
lavendelgården
04-02-2009, 20:39
Det funkar! Maskkompost under diskbänken, ger bra näring till krukväxterna. Min syster var på TV för många år sedan och visade sin maskkompost! Nu har vi inte kompost inne längre, men det är ju lätt att ordna!!!!
Åsa
officinalis
29-04-2009, 12:28
Några andra med maskkompost inomhus som kan berätta mer? Hur mycket pyssel är det, hur är det med lukt osv. Är det svårt att hålla en bra fuktighet i lådan så att det inte börjar bli unket osv?
pollenper
05-05-2009, 20:00
Jag har försökt och det gick inget vidare.
Vad jag minns så var det soplukten. Maskarna förökade sig inget vidare heller, så något lurt var det.
Tyvärr, jag är ett dåligt intervjuoffer.
Men jag kan berätta om hembryggt öl.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.