Full version: vad som hänt idag
yla
om en liten talgoxe
arianan
stackars dej OLD
med bilen så tråkigt
hoppas du har en händig bilmek i närheten wacko.gif
ja tror du har lite tur med dig trots allt
ohmy.gif när du lyckades med fågeln ohmy.gif [COLOR=green]
*Felix matte*
Uj,uj inte kul med bilhaveri. Hoppas du hittar verkstad som har humana priser.
Sött med Talgoxen wub.gif påminner om sparven Felix tröstade.
Ikväll hittade han detta lilla djur (21 mm) som traskade på altanen trots regn och bara 2 plusgrader
yla
ja du tänk om min nilsson va lika snäll som din felix då skulle det varit enklare för alla fåglar o möss o annat som kommer under hans klor

men nog trodde jag att han inte skulle kunna fånga fåglar från balkongen wub.gif wub.gif
Ina
Stackars lille talgoxe! Och stackars Oldwolfie!! Katter och bilar kan ställa till det för en!! rolleyes.gif
lolo
Jag ger dig en liten lyckospark, så ska det nog gå bra! Aldrig kul med biltrassel, usch!! Blev själv stannandes med bilen (och med svärmor inuti!) för ett par veckor sen. Tack o lov inget fel på gammbilen, bara bensinen som tagit slut vilket vi löste rätt snabbt med sambons hjälp. Gissa hans min när han såg oss...... laugh.gif

Liten solskenshistoria det där med den söta talgoxen också! Vad kisse ska ha funderat över ditt tilltag!? rolleyes.gif
/Ann-Louise i Umeå smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon