Full version: Favorit i repris
Boxer
Jaaaa! yahoo.gif Den hade jag glömt! *nu blir det inte städat idag heller...*
Betty
Mutter, mutter.... skulle allt vilja veta om nån lyckats med att göra en vänstersväng utan att tomten brakar ner nånstans på eller till höger om berget på bana 7...
Eva-Helene
Suck sad.gif kommer inte ens förbi virvelvinarna utan att stackarn ramla av banan på nåt ställe...
Cathis
angry.gif nono.gif Aqvakul, nu blir det inga julklappar, inget julgodis, inga julblommor
ingenting för jag kommer bara sitta med den där dumma tomten rtfm.gif giggle.gif
Krolliljan
Hade jag också glömt av. duh.gif nono.gif Nu kommer jag och hänga där. cool.gif
aanderss
måste testa

jag minns ju spelen
Uggi
Även jag får testa spelet i morgon då jag är något piggare.
rotfl.gif
Cathis
fear.gif NEJ Uggi gör inte det, beroendeframkallande crazy.gif
blomkronan
Kul... men jag gav UPP... fastnade i virveln eller så stannar tomten i "groppen" som blir...
Hur kommer man förbi???? crying.gif bara till bana 3!!!
Red Top
Jättekul!
Kom förbi virvlarna och en bana till. Sen fastnade jag där det fanns tre paket, en liten snurrande tomte och en ren. Lyckades inte lösa det och blev bara tröttare och tröttare. Nu har jag sovit och drömt om lösningen. giggle.gif så idag går det nog bättre crazy.gif

Dumma Aqua, som kommer med sånt här, när det finns så mycket viktigare saker att göra whistling.gif giggle.gif

Tillägg: Nu har jag prövat, och jag tog mig förbi både den banan och flera andra.
Det är tydligen som de säger. Det är bra att sova på saken. flirting.gif
renate
Fattar ingenting,tomten lyder inte.
Boxer
Här är några galna lösningar på de olika nivåerna flirting.gif
Betty
bravo.gif Jättebra, klart roliga lösningar! Synd bara att de inte visade hur man klarar bana 7 Ice Tunnel, jag sitter ohjälpligt fast där ... sad.gif
Boxer
CITAT (Betty @ 17-12-2008, 22:01) *
bravo.gif Jättebra, klart roliga lösningar! Synd bara att de inte visade hur man klarar bana 7 Ice Tunnel, jag sitter ohjälpligt fast där ... sad.gif

nr 7

8
9
10
Betty
CITAT (Boxer @ 17-12-2008, 22:30) *

Vad skulle jag ta mig till utan dig! smiley_small_hug.gif Du har räddat min dag! kiss.gif
nu kanske jag får nåt annat med gjort här hemma - äntligen!
Boxer
CITAT (Betty @ 18-12-2008, 08:37) *
Vad skulle jag ta mig till utan dig! smiley_small_hug.gif Du har räddat min dag! kiss.gif
nu kanske jag får nåt annat med gjort här hemma - äntligen!

angel_not.gif flirting.gif
Monaxe
Får inte tomtef-n att göra som jag vill! Kommer att sitta här i flera timmar nu ju
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon