Full version: Nytt snigelrekord
Gossen Ruda
Just nu tar det 2 min och 22 sek innan något händer efter att jag klickat på vad som helst här på Odla. Behöver servern gödning? Jag kommer nog inte att synas här i kväll.
Piccante
det är väl julknäcken som har fastnat i ledningen sad.gif
Pjater
Alltså för mej tar det nästan alldrig mer 1-2 sekunder men ibland har det hänt att det kanske tagit som max 5 sekunder, förstår inte varför det blir så för er ibland g.gif sad.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Markus_H @ 16-12-2008, 18:31) *
det är väl julknäcken som har fastnat i ledningen sad.gif

hahaha
teddi
[attachment=28401:Weihnachten53.gif] ho ho...
Gossen Ruda
Drygt 15 sek idag, rena turbofarten. biggrin.gif
renate
Ja idag går det att vara här,går som vanligt men ibland är det rent ut sagt för dj....................t och då finns bara en sak,går härifrån för det är bara odla som är så in i nordens seg .Jag hade ett inlägg på support avd men fick inget svar där.När det är segt står det alltid fel på sidan.Faför gör de inget åt detta?jag är så trött på odla att jag läser bara några tråder som verkligen intressera mig,dit hör inte småprat,men trädgården sover ja nu så några inlägg läser jag.Och kommentera.
Gossen Ruda
Det är lite varierande med svarstiderna när jag surfar hemifrån, det märkliga är att svarstiderna från servern är konstanta vid varje tillfälle men varierar över tiden. Nu sitter jag på jobbet och här går det oftast snabbt men... Längst ner på IE finns en statusrad där det alltid under sidan nerladdning kommer upp en text: "Sidan innehåller fel". Till slut står det: "Färdig,men sidan innehåller fel". Det är något som inte är bra med Odla.
KURT
Har du provat att strö något av de vanligaste snigelgifterna över datorn?

Fast de kanske inte hjälper, jag har hört att den där IE, skall vara en riktigt otrevlig sak.
Berith
CITAT (Gossen Ruda @ 19-12-2008, 09:48) *
Det är lite varierande med svarstiderna när jag surfar hemifrån, det märkliga är att svarstiderna från servern är konstanta vid varje tillfälle men varierar över tiden. Nu sitter jag på jobbet och här går det oftast snabbt men... Längst ner på IE finns en statusrad där det alltid under sidan nerladdning kommer upp en text: "Sidan innehåller fel". Till slut står det: "Färdig,men sidan innehåller fel". Det är något som inte är bra med Odla.

Om du dubbelklickar på gula trekanten med utropstecknet så får du upp en ruta, klicka på Visa information så står det där vad som är felet med sidan. Jag fattar inte nåt av vad som är fel blink.gif vet inte heller om det är samma felinformation hela tiden eller om det ändras - nån annan kanske kan...?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon