Full version: Word Art
Alba
Jag söker efter "Word Art" i words. Ni vet där man kan skriva och göra lite av varje med texten......göra så den går i cirkel eller i olika utföranden och färger.

Jag hittar inte det i Office 2007.

Någon som kan förklara var det gömt sig. Det måste väl finnas kvar antar jag.
HelenJ
Visst finns det kvar. Klicka på fliken "infoga" (bredvid "start"): Då ska det finnas ganska långt till höger på verktygsfältet, i en grupp som heter "Text".

Det finns mycket som verkar smart i Word/Office 2007, man ska bara ha tid att gå igenom programmet ordentligt. Men man måste också lägga ner en hel del tid på att hitta helt vanliga saker. Som t ex att förhandsgranska! Jag hade redan gett upp när jag råkade hitta det av en slump - under office-knappen - skriv ut!
Alba
thanks.gif bravo.gif

Nuuu hittade jag det. Gissa hur länge jag suttit och sökt runt runt runt i word.
Till sist var jag övertygad att de tagit bort det....men det lät ju samtidigt inte troligt.

Det är som du säger att man borde ta sig tid och utforska mer. Finns säkert mycket bra saker där.

Nu hittade jag också förhandsgranska....men det var knepigt att hitta det.
Ralf
Men F1 finns ju kvar som tur är!
Alba
CITAT (Ralf @ 01-01-2009, 14:26) *
Men F1 finns ju kvar som tur är!

duh.gif den glömmer jag alltid......måste nog göra en röd ring kring F1
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon