malin72
jo när jag öppnar en tråd nu så ser jag inläggen snett nedanför unsure.gif sitter med sambons laptop för våran är ju sönder men detta vet jag att någon haft förrut och det är väl någon löjlig knapp jag har tyrckt på eller så

någon som förstår vad jag talar om??? dunno.gif

nu hittade jag alternativ till hö men vad jag vet har jag aldrig varit där inne och ändrat något....det var ju ok för en stund sedan....skumt, men nu när jag skrev in den ena så ser jag det allraförsta inlägget, alltså den som skrev tråden och det som står där även fast jag sätter på sista sidan, det var ju iof bra för då ser man ju vad den ska handla om tråden och kan ändå läsa bakifrån giggle.gif äsch undrar om ni fattar vad jag dillar om ninja.gif slap.gif
Gillan
CITAT (malin72 @ 17-12-2008, 15:11) *
jo när jag öppnar en tråd nu så ser jag inläggen snett nedanför unsure.gif sitter med sambons laptop för våran är ju sönder men detta vet jag att någon haft förrut och det är väl någon löjlig knapp jag har tyrckt på eller så

någon som förstår vad jag talar om??? dunno.gif

nu hittade jag alternativ till hö men vad jag vet har jag aldrig varit där inne och ändrat något....det var ju ok för en stund sedan....skumt, men nu när jag skrev in den ena så ser jag det allraförsta inlägget, alltså den som skrev tråden och det som står där även fast jag sätter på sista sidan, det var ju iof bra för då ser man ju vad den ska handla om tråden och kan ändå läsa bakifrån giggle.gif äsch undrar om ni fattar vad jag dillar om ninja.gif slap.gif

Har du på visningsläge standard då? Har du det så kan jag inte alls hjälpa dig.......hoppas det löser sig......och förresten så kan man tydligen komma åt den där inställningen utan att göra nåt ohmy.gif
Alba
Det har också hänt mig.
Irene har en förklaring i den här tråden
malin72
tack ska ni ha tummenupp.gif först gick det inte med standard men nu gick det bra igen giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon