Full version: Titti har kommit hem!
babbe
yahoo.gif Nu har Titti fått komma hem till sitt eget hem bravo.gif
Hon mår ganska bra, men är väldigt trött än så länge, men hon blir lite piggare dag för dag yahoo.gif
Bosse fick ju lite mycket att göra när hon kom hem förståss med att vattna alla blommor som han hade glömt a0a.gif
Hon skickar stora kramar till Er alla smiley_small_hug.gif
Ha en trevlig kväll
Babbe
Aqvakul
Så roligt yahoo.gif hälsa henne så jättemycket!
Alba
Åh så glad jag blir att hon fick komma hem idag.
Härligt att höra att varje dag blir bättre och bättre.

Jag ser framför mig hur hennes man jagat runt i huset med vattenkannan för att vattna ungefär strax innan Titti skulle komma hem.

Hälsa Titti med en bamse -smiley_small_hug.gif
malin72
yahoo.gif åhhhhhhhhhhh vad härligt att höra bravo.gif nu ska du bara ligga på soffan och ha det bra yes.gif rose.gif smiley_small_hug.gif
Irene_L
Åhhh vad roligt att Titti fick komma hem idag!! yahoo.gif Då blir det lite glädje-danser här hos mig!!!
[attachment=28441:kviudd37.gif] [attachment=28440:hippo_ballet.gif] [attachment=28438:girl7.gif]

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Maggan H
Sköt om dig nu titti! smiley_small_hug.gif
Gillan
Åhhh så glad jag blir yahoo.gif bravo.gif ............och jag ser också framför mig en karl springande som en tok med vattenkannan i högsta hugg rotfl.gif ...............visst måste det ha hjälpt med alla våra gemmensamt hållna tummar för dig titti!

blomma.gif rose.gif Välkommen hem !! rose.gif blomma.gif
*Ulrica*
Skönt att du har fått komma hem nu Titti.
Jag har förstått att du gillar Elvis och rosor. Jag har hittat och fixat till lite bilder som kombinerar dessa två.
Krya på dej!

[attachment=28443:elvisros2.gif]

[attachment=28442:elvisros1.jpg]

[attachment=28444:elvisros3.jpg]
Lady Hamilton
Vad bra att du fått komma hem Titti wub.gif
Här sjunger Elvis för dig
Snöflinga
Härligt, härligt .... nu blir allt bara bättre och bättre yahoo.gif smiley_small_hug.gif
Wilmer
Härligt!!! yaay.gif
Biggan_
Välkommen hem titti! blomma.gif blomma.gif blomma.gif
Sköt nu om dej så att du blir frisk o stark igen! kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif
DragonLady
Ta det nu lugnt och låt alla andra agera betjänter åt dig utan att du stressas av det yes.gif kompiskram.gif
blomkronan
Va skönt att höra att du fick komma hem, det betyder att du är tillräckligt bra... helt bra blir du med tiden trostar.gif Jag vet att du hade det jobbigt innan och kanske känner att nu är det värre! men NEJ du har styrkan och kan bli bättre smile.gif om du bara har den inställningen. Du har oss och din familj dina barn och vänner genom oss kan du hämta styrkan och bli bättre än tidigare yahoo.gif
Sov Gott //Mari
Lars-Olof Arvids
Vad härligt att du har kommit hem Titti! Ta det lugnt och sköt om dig!

Olle
Sussie F-Flower
Underbart att du äntligen har fått kommit hem, Titti! blomma.gif

Önskar Dig ett fortsatt tillfriknande!

Red Top
Välkommen hem Titti!
Här kommer lite hjärteblommor till dig

Rosmarin
Se till att bli ordentligt omskött nu, vila och återhämta krafterna!!! rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif
Gillan
Hoppas det har gått bra att sova gott i din egen säng inatt titti! Lite morgonkaffe kanske biggrin.gif ?

Irene_L
Några stekta ägg kanske till frukost!

[attachment=28457:Godmorgen_20_3_.gif]
Klicka på bilden!

kompiskram.gif
*Stintan*
Kör hårt med kökspersonalen!

[attachment=28458:kramis1.gif]

Irene_L
Hoppas att du har haft en bra dag hemma och att du vilat dig ordenligt! kompiskram.gif

[attachment=28474:133884pcpnrvy79z.gif]
AstLar
Bra kämpat Titti. blomma.gif

Skönt att höra att du mår bättre igen!

maramara
Härligt, fortsätt nu krya på dig
kram maramara
Gillan
Hoppas att du börjar aklimatisera dig hemma och njuter av att bli ompysslad av nära och kära kram2.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon