Irene_L
Ja ikväll när telefonen ringde svarade jag och det klickade till och en röst sa på engelska att jag har vunnit en resa. Sen hörde jag inte mer för jag la på direkt.....Sånt skit går jag inte på!!! thumbdown.gif
Är det fler här som dom försökt lura??
Aqvakul
jodå, både per telefon och på nätet...

Anki V
Japp, under hösten så drabbades både döttrarna, hjärtvännen och jag själv. Som tur var så kände vi till bluffen och lade på.

Hjärtevännen fick även ett samtal när någon sjöng ”happy birthday…..” och lovade honom en present om han tryckte på någon siffra (mins ej vilken). Vi utgår från att även det samtalet var en bluff…

/Anki
Chamomille
Jodå. Sambon svarade i telefon i höstas och det var någon som bad honom om hans nummer på Visa-kortet wacko.gif Sen ska man akta sig för att ringa upp missade samtal som man har fått. Det kan bli en dyr historia. thumbdown.gif
Piccante
ooops svarade i fel tråd blush.gif ignorera detta inlägg slap.gif
Magdis
I helgen fick vi ett samtal som började med "Congratulations, you have....." och sen hörde vi inte mer för vi dängde på luren. rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon