Full version: Hannu Sarenström
Eva i Höga
Tänkte redan nu slå ett slag för en föreläsning i Mimers hus i Kungälv. Hannu Sarenström kommer och föreläser om Trädgårdsfröjder och nyttigheter i ord och bild den 18 februari kl 19.00. Pris 80 kr (för medlemmar i Kungälvs trädgårdsförening 50 kr). Är det någon som vill att jag köper biljett i förväg kan ni pm:a mig så får ni mitt kontonummer att sätta in pengar på.
Österläge
Åh det låter spännande! Måste skriva upp det i kalendern redan nu... Hör av mig när jag vet om jag kommer, jättesnällt om du kan köpa biljett Eva! tummenupp.gif
ingrid fuxwall
Detta inlägg hade jag missat. Någon som kan berätta vem denna kvinna är

ingrid
CillaM
CITAT (ingrid fuxwall @ 27-12-2008, 16:33) *

ingrid

Han, Ingrid, det är en han giggle.gif Här är hans hemsida som jag bara älskar!
blomkronan
sick.gif Får man bli avundsjuk... på människor som har växthus i den kalibern...!!! blush.gif
VARFÖR HÄNDER ALLT I OMRÅDET RUNT GÖTEBORG!!!!! ranting.gif

Jag bor i stockholm... VAD HÄNDER HÄR!!!!?????

iochförsej... mässan i maj naughty.gif

någon som kan tipsa om flera grejer???
Eva i Höga
CITAT (Österläge @ 26-12-2008, 22:16) *
Åh det låter spännande! Måste skriva upp det i kalendern redan nu... Hör av mig när jag vet om jag kommer, jättesnällt om du kan köpa biljett Eva! tummenupp.gif

Säg till när du bestämt om du kan komma, jag köper gärna en biljett åt dig! yes.gif

CITAT (ingrid fuxwall @ 27-12-2008, 16:33) *

ingrid

Hannu är en STOR personlighet tycker jag. Han var med i Gröna rum ett antal gånger och var väldigt fascinerande när han berättade om växterna på Kinnekulle. Dessutom har han skrivit flera trädgårdsböcker och även en matbok som heter Vinterkalas. Fick den i julklapp, jättefin.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon