Full version: Lucka 24
svennis
Förslag confused.gif
De som vill kan ju skriva något roligt inför julen. En hälsning,
Sätta in den bild vi vill? Inte tvunget med en ros.
Dela med oss
Få lite julstämning hade varit värt besväret
Kajsa
Har vi visat 19 ros/luckor är inte 5 st som är kvar något problem. Julhälsningar kan vi kanske ha i en egen tråd när vi närmar oss, så tycker jag.
Mejal
Jag tycker att du, Svennis, tar och postar en eller flera fina bilder på din trädgård till oss andra den 24:e. Jag har hört talas om att du har en alldeles underbar trädgård nere i Skåne. Det vore jättekul att få se lite fina bilder från den. Det tycker jag vore en fin julgåva till oss alla.
santa.gif
svennis
santa.gif
Vad vet du om det?
Det är ju bara 'Hellan' som varit här, o hon hade så bråttom. Hoppas hon kommer igen.
Men DU Mejal, vi sätter alla in en bild. Kan bli spännande. På din Trädgård också.
Jag bor på min föräldras gård. De hade inga rosor, bara en Roshagtorn eller något sånt.
Jag har rosor runt om husen, i alla träd o nu börjar jag odla upp gårdsplanen. So What.. blush.gif
Mejal
" Christina i Taxinge~ svarade 2008-08-29 18:18:13
Jag har ännu bara läst Hellans skildring av resan till Skåne och känt samma avundsjuka och glatt mig åt att få se någon bild från Svennis trädgård!:-) Tack för trevligt "kåseri", Hellan!

Och Svennis....ja, honom har vi tappat här på forumet dessvärre, men vilken trädgård han verkar ha!!"

Ett utdrag från Allt om Trädgårds forum. Är det inte dej de pratar om, eller har jag missat något?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon