Full version: Inför julen!
diva&hero
Jag älskar julen! Inte allt som ska(?) handlas utan allt runtomkring. Julbelysning, pyssel mm.
Vad gör ni för skojigt inför julen?
Här är några kort på mina verk. Jag är inte känd som den bästa fotografen, det syns..
AstLar
CITAT (diva&hero @ 21-12-2008, 20:06) *
Jag älskar julen! Inte allt som ska(?) handlas utan allt runtomkring. Julbelysning, pyssel mm.
Vad gör ni för skojigt inför julen?
Här är några kort på mina verk. Jag är inte känd som den bästa fotografen, det syns..

Wow, vad fint bravo.gif
Det blir nån ny grej varje år. Mina tovade tomtar visade jag i terapitråden.
Det är så roligt att se bilder på alla nyskapade saker/blomgrupper. Verkligen inspirerande.. smile.gif
diva&hero
Vilka söta tomtar! smile.gif
thanks.gif för så snällt svar.
kasam
Allt fint, men blev verkligen imponerad av pepparkakshuset - jättefint!!!! tummenupp.gif
Go Jul!!!
Anki V
Jag blev också imponerad av pepparkakshuset.

Här hemma är det inte så vanligt med ”halvfabrikat” men just pepparkakshuset är ett sådant blush.gif .

Här kommer in dålig bild när barnbarnet dekorerar pepparkakshuset ” Bygg ditt eget hus utan byggnadslov”

[attachment=28598:peppar__Large_.JPG]

/Anki
diva&hero
Tack för berömmet!! Blir jätteglad!
Vad kul att se kreativa barn! Det blir ju jättefint! bravo.gif
Sänder även bild på förra årets hus.

God Jul! santa.gif

/ Ullis
diva&hero
Har lagt dit ett kort på en mossnalle som jag har gjort. Tyckte den blev jättefin! Han sitter på min altantrapp och välkomnar alla gäster. smile.gif
diva&hero
Är det ingen annan som vill visa upp sina verk? Tycker att det är kul att titta på andras ideér. tummenupp.gif
MVH Ullis
Myosotis
Jättefint pepparkakshus! bravo.gif

CITAT (diva&hero @ 22-12-2008, 19:40) *
Är det ingen annan som vill visa upp sina verk? Tycker att det är kul att titta på andras ideér. tummenupp.gif
MVH Ullis

Jodå... men jag hinner inte leta efter bilderna just nu...
Skruttis
Ett litet ljusarrangemang i all enkelhet.
Julstjärnan fick i år hamna utanför i en "uppiffad" kruka.
Skruttis
Några kulor, lite lim, glitter och pärlor och TADAAAAM!

Ja ok, jag vet. Jag kommer inte överens med kameran ibland så kvalitén lyckades jag inte få till bättre.
diva&hero
Va fint!!
Mysigt med ljusfat, såna blir det några per år.. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon