CillaM
Nu är det inte många minuter kvar till midnatt och jag tänkte jag skulle önska er alla en God Jul och Trevlig Helg! Sitter och iakttar Miro som leker med överkastet till soffan. Hon verkar vara nöjd med livet och så känner jag det också just nu. Julen är överstökad äntligen och ett nytt år är framför oss. Det som lockar mig mest vid den här tiden är vintersolståndet och det nya året. Nya möjligheter, nya händelser, oavsett om det är bra eller dåliga, vi måste gå igenom dom.

Så fick jag syn på detta, nåt som ger mig varma känslor (och det är inte värmevallningar) Djurens räddare

Trevlig helg alla!

blomkronan
CITAT (CillaM @ 24-12-2008, 23:49) *
Nu är det inte många minuter kvar till midnatt och jag tänkte jag skulle önska er alla en God Jul och Trevlig Helg! Sitter och iakttar Miro som leker med överkastet till soffan. Hon verkar vara nöjd med livet och så känner jag det också just nu. Julen är överstökad äntligen och ett nytt år är framför oss. Det som lockar mig mest vid den här tiden är vintersolståndet och det nya året. Nya möjligheter, nya händelser, oavsett om det är bra eller dåliga, vi måste gå igenom dom.

Så fick jag syn på detta, nåt som ger mig varma känslor (och det är inte värmevallningar) Djurens räddare
Trevlig helg alla!

Jag håller med dig... va skönt att julen är över... smile.gif

GOD JUL... på er Alla smile.gif

Vad skönt och kul att du fick fira jul i hop med Miro wub.gif
MariaS
Bättre jul hade du väl knappast kunna få, jag menar återföreningen med Miro måste väl ändå slå det mesta i julklappsväg...
pejori
Jag är också nöjd att julen är över. tummenupp.gif
Här har fyverkerier och smällare redan börjat säljas och användas. ranting.gif

Så nu skall vi bara lotsa våra älsklingar igenom nyår, så livet kan återgå till det normala igen. rolleyes.gif

GOD FORTSÄTTNING Alla kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon