Krolliljan
26-12-2008, 19:18
Allt som oftast, de senaste dagarna, tar det tvärstopp för mig här på Odla. Jag får starta om igen. Allt bara låser sig och jag får felmeddelande att internet explorer inte svarar ( eller vad där står).
Det händer bara på Odla.
Ngn mer som har samma problem?
*Stintan*
26-12-2008, 19:21
Japp det händer ibland.
Aqvakul
26-12-2008, 19:35
Ja, tyvärr ett antal gånger de senaste tio dagarna
Krolliljan
26-12-2008, 19:46
Pust!! Trodde att det var fel på min dator.
blomkronan
26-12-2008, 20:32
I listen nedanför... där man kan se när dator jobbar och sedan säger "klar"
Står det... "Klar men sidan innehåller fel!" ibland, får upp det även på min sons dator... så något fel är det på odla.nu!
Japp, jag har också trillat ur ett flertal ggr senaste tiden. Undrar om inte det här med att det blivit konstigt att ladda upp bilder har med varandra att göra på nåt vis. Jag har ju en sprillans ny dator så jag har skyllt allt på den, men nu börjar jag tro att det inte är så.....hmm
Solstorm
27-12-2008, 12:56
Periodvis har det varit så för mig men senaste tiden har det varit bra. Har samma dator och webläsare så det har inte med det att göra i alla fall.
Händer ofta att jag får starta om från början...
Eva i Höga
27-12-2008, 13:04
Har bara hänt mig någon gång men jag trycker det går trögt, har blivit trögare på sista tiden.
Jag "ramlar ur" på så sätt att min inloggning inte ihågkommes. Varje dag får jag logga in på odla, pust och stön.
Vad gäller krascher så är det väl en kombination av dålig mjukvara (Internet Explorer, Flash, och annat), men många kommersiella sajter gödslar med väldigt dålig reklam, ofta på uselt ihopyxade websidor.
Huggorm
27-12-2008, 15:35
CITAT (Pirum @ 27-12-2008, 15:26)

Jag "ramlar ur" på så sätt att min inloggning inte ihågkommes. Varje dag får jag logga in på odla, pust och stön.
Samma för mig, men inte varje dag. Det är mer då och då, ibland med flera veckors mellanrum, ibland två gånger på en dag. Några problem av den typ som andra här har haft de senaste dagarna har jag dock inte haft
Jag kan inte använda Explorer 7.0 när jag ska vara här på Odla.
Däremot så fungerar det klockrent med Firefox.
Calypso_bulbosa
29-12-2008, 01:28
Jag har haft problem med just Odlas sidor,en längre tid nu... 
Drar mig faktiskt,för att logga in numera...tyvärr!
mogge92
29-12-2008, 02:14
JO visst är det en massa skit. En skam att odla inte fixar sin sida....
CITAT (mogge92 @ 29-12-2008, 02:14)

JO visst är det en massa skit. En skam att odla inte fixar sin sida....
jepp ofta problem med odlas sida. datorn blir seg och stannar trodde först att jag fått virus, men funkar bra på andra sidor
Krolliljan
12-01-2009, 18:07
Jag blir så less på detta.
Hela "Odlasidan" låser sig emellanåt ( ofta).
Om jag samtidigt klickar upp internet igen så kan jag gå in på "vilken sida jag vill" utom just Odla.
Aqvakul
12-01-2009, 19:06
Verkar tyvärr som det tekniska underhållet är eftersatt...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.