diva&hero
Inte ens hundarna kom undan mattes julstädning.. wink.gif
En omgång med duschen, sedan med borsten och resultatet blev ju såå bra!
Stolt matte!! wub.gif
Som belöning fick dom massor med julklappar, samt trerätters middag. På bilden till hö väntar dom på ett varsågod för att få toast skagen!!

/Ullis
Bettis
wub.gifså fina dom är, mina hundar fick också ett bad men glömde ta kort på dom, typiskt
Chamomille
CITAT (diva&hero @ 28-12-2008, 12:29) *
Inte ens hundarna kom undan mattes julstädning.. wink.gif
En omgång med duschen, sedan med borsten och resultatet blev ju såå bra!
Stolt matte!! wub.gif
Som belöning fick dom massor med julklappar, samt trerätters middag. På bilden till hö väntar dom på ett varsågod för att få toast skagen!!

/Ullis

wub.gif
Wilmer
Så sött! wub.gif
Myosotis
De är verkligen jättesöta! wub.gif
ingrid fuxwall
Rodnar - glömde julbadet blush.gif på hundarna
På nyårsafton är Xera 9½ månad och då ska hon få sin andra dusch men det är tveksamt om hon får en toast skagen - inte för att hon skulle ha något emot det, snarare tror jag inte det är speciellt lämpligt för hennes mage - hon får nog en "mamma Scan" i stället eller ett märgben.

Chiva duschade för en månad sedan och med det får hon nöja sig på denna sida året - det tar tid att torka hundar i denna kylan.

Fina hundar du har - vad är det för raser?
diva&hero
CITAT (ingrid fuxwall @ 29-12-2008, 18:58) *
Fina hundar du har - vad är det för raser?

Visst är dom fina!! Men det säger ju alla om sina hundar.. yes.gif
Hon i brunt är en blandras, 50/50 boxer/rottweiler, en sk boxweiler biggrin.gif Soffan är en favorit..
Linslusen i svart frack är en snygg rottweiler. wink.gif

Vad har du för hundar?

/Ullis
ingrid fuxwall
Här finns en schäfer och en "vinhund" - Dog något som jag aldrig lär mig stava till men så här ser hon ut vinhunden
Valpen som är den som är mer svart
diva&hero
Var tvungen att googla på det.. Dogue de Bordeaux, har aldrig hört talas om den rasen förut. Jättefin!! Påminner lite om Bullmastiff, fast dom är väl större ? En ras helt i min smak.
Schäfern var jättegullig! Vi hade en schäfer när jag var liten, som var nästan helt svart. Han tog tag i byxbenet på en man som gick för nära min barnvagn precis när jag var nyfödd.. nono.gif Mamma fick köpa nya byxor till honom. smile.gif Men det var bara den gången han markerade på sånt sätt, han var världens snällaste.
Kajsa i Arvika
Var tvungen att kika på dina vovvar, vårt soffmonster ser ut så här..

[attachment=28965:tolfte_o...ngen_015.jpg]

Blandras Dogue de Bordeaux/Berner sennen, 8 månader nu.. Mårris alias Belsebub
diva&hero
Vacker!! smile.gif
Netha
[attachment=28971:annandagen.JPG]Saknar ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon