Full version: photoshop elements
strepp
Hejsan

Jag skulle hemska gärna vilja lära mig mer om Photoshop Elements,Verkar vara kanonprogram sitter och kollar i en bok nu,
Till min fråga finns det några kurser på nätet som man skulle kunna gå typ man betalar och får lektioner via nätet?
Har photoshop elements 3 på min dator kan man köpa en uppdatering till ex 6 nummer el nr7/ finns den ute nu också) finns den på svenska?
Hoppas någon delar med sig av sin erfarenhet..kollat en del på bildhantera.se
Bra sida
joz
CITAT (strepp @ 30-12-2008, 22:37) *
Hejsan

Jag skulle hemska gärna vilja lära mig mer om Photoshop Elements,Verkar vara kanonprogram sitter och kollar i en bok nu,
Till min fråga finns det några kurser på nätet som man skulle kunna gå typ man betalar och får lektioner via nätet?
Har photoshop elements 3 på min dator kan man köpa en uppdatering till ex 6 nummer el nr7/ finns den ute nu också) finns den på svenska?
Hoppas någon delar med sig av sin erfarenhet..kollat en del på bildhantera.se
Bra sida

https://store2.adobe.com/cfusion/store/html...nMethod=UPGRADE
753:- / fullständiguppdatering 925:-

googlade fram följande kurser:
www.mediakurser.se/distanskurser/
www.bildbehandla.se/

finns flera, sen är ju frågan vilka som är bra och inte.
strepp
Tusen tusen tack vilken snabbt svar,många tack,,mvh strepp
Alba
När jag fick Photoshop Elemnts 5 gick jag igenom grundkursen som finns hos Moderskeppet.
Du kan se kursen direkt i din dator i din egen takt. Den är otroligt bra.

Ett tips är att ladda ner en "free trial" från Adobe på Photoshop Elements 7. Du kan ha den gratis i 30 dagar. Då hinner du ju få en uppfattning om vad du tycker om programmet. Du kan själv välja där att få den på svenska.
strepp
Tusen tack för alla otroligt bra tips.Har frågat mig runt men det är ingen som tror man kan uppdatera 3 upp till 7,men det är ju kanonbra att testa 7 som du skrev i 30 dagar..toppen förslag,,tackar,,,
Är ju inte så van men ett brinnande intresse verkar toppenprogram,gjorde lite personliga kort innan julen och det var så kul att jag verkligen skulle vilja lära mig man jag ska testa dvd som du sa ,frågade dem innan men de rek minst elements 5 tror jag det var därför hoppade jag,Har tittat om det har funnits något program att köpa på tradera men nej jag köpte isåfall ett,,ha ett gott slut..tack för du svarade..mvhstrepp
joz
CITAT (strepp @ 31-12-2008, 18:11) *
Tusen tack för alla otroligt bra tips.Har frågat mig runt men det är ingen som tror man kan uppdatera 3 upp till 7,men det är ju kanonbra att testa 7 som du skrev i 30 dagar..toppen förslag,,tackar,,,
Är ju inte så van men ett brinnande intresse verkar toppenprogram,gjorde lite personliga kort innan julen och det var så kul att jag verkligen skulle vilja lära mig man jag ska testa dvd som du sa ,frågade dem innan men de rek minst elements 5 tror jag det var därför hoppade jag,Har tittat om det har funnits något program att köpa på tradera men nej jag köpte isåfall ett,,ha ett gott slut..tack för du svarade..mvhstrepp

www.dustinhome.se/pd_5010186156.aspx fullversion 995:- verkar inte spara så mycket på att uppgradera
Jill-Ulrika
Letar du fortfarande efter en handbok för programmet Photoshop Elements 7 finns en pinfärsk bok på det här förlaget Docendosmile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon