Ralf
Brukar ni skicka SMS eller MMS på nyårsafton. Gör inte det. Såg att trafiken blir mångdubbelhög på jul o nyårshelgen. Själv skickade jag 6 stycken MMS förra nyårsafton och INGET kom fram. När jag försökte reklamera hänvisade man till nåt finstilt som innebar att misslyckade sändningar var nåt jag fick räkna med och följaktligen var blåst på pengarna. Jag kommer inte att skicka några meddelanden på mobilen efter 18 i morgon o resten av året.
DragonLady
Nej det gör inte jag heller... spara du dina pengar Ralf.. det går aldrig att vinna över dem.
mogge92
Brukar aldrig skicka mms/sms på nyår... det är ju inte ofta de kommer fram som sagt... thumbdown.gif
Monaxe
skickar nog bara till släktingarna på Åland....
Meriona
CITAT (Ralf @ 30-12-2008, 23:03) *
Brukar ni skicka SMS eller MMS på nyårsafton. Gör inte det. Såg att trafiken blir mångdubbelhög på jul o nyårshelgen. Själv skickade jag 6 stycken MMS förra nyårsafton och INGET kom fram. När jag försökte reklamera hänvisade man till nåt finstilt som innebar att misslyckade sändningar var nåt jag fick räkna med och följaktligen var blåst på pengarna. Jag kommer inte att skicka några meddelanden på mobilen efter 18 i morgon o resten av året.

Brukar undvika det. Mina närmaste får ju jul- och nyårskort, det borde väl räcka tycker jag. Sen får man alltid en massa nyårs-SMS av folk man inte umgås särskilt ofta med, frågan är varför? Skickar de till "hela adressboken" eller vadå? whistling.gif Fast OM jag får ett SMS av någon jag tycker OM så svarar jag ju naturligtvis, annars tycker jag man är ohyfsad. Fast inte vid 12-slaget då brukar jag ha lagt mig för att vänta ut bombardemanget, så att man äntligen kan få natta husdjuren och sig själv. tummenupp.gif
Pjater
Skicka ett sms precis till mitt ex som även är min bästa kompis, kanske skicka till brossan oxå som bor 30 mil härifrån tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon