|
Vill jag ge till Wilmer, bara för att hon bryr sig...
 Å, men tack, en ros på första dagen på året! Så fin den är dessutom.
Jag hänger på och ger Wilmer en ros jag med, för att hon är den goa människa hon är!!!
Myosotis
01-01-2009, 20:56
Ja men vad bra!  Jag vill också vara med! Tack för julklappen Wilmer!
Jag rodnar ännu en gång och tackar, Myosotis också. Så vill jag ge flera fina rosor åt alla på odla som har haft det extra svårt den senaste tiden av olika orsaker. En del vet man om, endel finns där ute på Odla som känner det så men inget berättar kanske. En ros till alla er som behöver en glädjande blomma  Kanske bara känns jobbigt att vara ensam över helgerna. Här kommer en bukett
yvonne.r
02-01-2009, 11:42
Hej! Blir lite nyfiken på vad det är för ros som Monaxe publicerade. Vilken ros är det? Tacksam för svar! /Yvonne
CITAT (yvonne.r @ 02-01-2009, 11:42)  Hej! Blir lite nyfiken på vad det är för ros som Monaxe publicerade. Vilken ros är det? Tacksam för svar! /Yvonne Det är en New Dawn , dessvärre är bilden suddig, (men enda närbilden jag har) det är nog därför du inte kände igen rosen!
yvonne.r
02-01-2009, 11:55
Tack för det snabba svaret! Jättefin ros! Jag är nybörjare som fastnat för rosor så det var nog därför som jag inte visste vad det var för ros. /Yvonne
Biggan_
02-01-2009, 17:16
CITAT (Wilmer @ 01-01-2009, 23:27)  Jag rodnar ännu en gång och tackar, Myosotis också. Så vill jag ge flera fina rosor åt alla på odla som har haft det extra svårt den senaste tiden av olika orsaker. En del vet man om, endel finns där ute på Odla som känner det så men inget berättar kanske. En ros till alla er som behöver en glädjande blomma  Kanske bara känns jobbigt att vara ensam över helgerna. Här kommer en bukett  Tack snälla Wilmer, vad du är omtänksam! Jag kände att ur den där buketten var det nog en ros till mej, och jag skickar rosbuketten vidare så att fler som behöver det kan ta för sej av din bukett!
Dagens Ros till Aqvakul som också 'vet' när man äter semlor!!
Aqvakul
10-01-2009, 14:44
CITAT (Berith @ 10-01-2009, 14:29)  Dagens Ros till Aqvakul som också 'vet' när man äter semlor!!  ibland verkar det vara väldigt lite som krävs för att kvalificera sig för denna utmärkelse..
Myosotis
14-01-2009, 13:37
Dagens ros till Aqvakul:  Tack för att du är så generös och omtänksam!!
Farbror Blå
14-01-2009, 18:02
[attachment=29517:dagens_20ros.jpg]Dagens ros till Cathis, som är bra på att peppa upp mej när jag är nere å deppig!
Det blir två rosor i dag, jag vill ge en till MariaS.  Du skulle få en hel buske, men jag har ingen, får köpa snittblommor  Du har kämpat så väl, en stor kram från mig och de små lurviga.
CITAT (Farbror Blå @ 14-01-2009, 18:02)  [attachment=29517:dagens_20ros.jpg]Dagens ros till Cathis, som är bra på att peppa upp mej när jag är nere å deppig! Tack snälla Blå  en ros till dej med
Aqvakul
14-01-2009, 21:29
CITAT (Myosotis @ 14-01-2009, 13:37)  Dagens ros till Aqvakul:  Tack för att du är så generös och omtänksam!!  det är väldigt lätt att vara snäll mot de snälla...
CITAT (Wilmer @ 14-01-2009, 21:11)  Det blir två rosor i dag, jag vill ge en till MariaS.  Du skulle få en hel buske, men jag har ingen, får köpa snittblommor  Du har kämpat så väl, en stor kram från mig och de små lurviga.  Oj
Eva-Helene
15-01-2009, 15:01
En ros och en massa styrkekramar till AnnicaJ!
Biggan_
30-01-2009, 14:24
Dagens ros vill jag ge till Aqvakul! Därför att jag fick ett så omtänksamt och generöst erbjudande via PM!
Den här har visst legat nere ett bra tag.
Jag vill i alla fall ge ett stort stort fång med rosor till Monaxe, du vet varför. Tack!!
Farbror Blå
13-09-2009, 13:36
Dagens ros till Barak Obama!
netaave
14-09-2009, 18:48
[attachment=42027:rosa_ros.jpg]
Dagens ros till alla odlaliter jag träffar på facebook, så kul se er alla som man pratat med här i flera år.
CITAT (Cathis @ 13-09-2009, 14:19)  Den här har visst legat nere ett bra tag.
Jag vill i alla fall ge ett stort stort fång med rosor till Monaxe, du vet varför. Tack!! Oj! Tack ! Riktiga vänner finns där för varandra!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|