Full version: Dagens Ros
MariaS
Vill jag ge till Wilmer, bara för att hon bryr sig...
Wilmer
blush.gif Å, men tack, en ros på första dagen på året! Så fin den är dessutom. kompiskram.gif
Monaxe
Jag hänger på och ger Wilmer en ros jag med, för att hon är den goa människa hon är!!!

Wilmer
blush.gif blush.gif Nu blir jag dubbelt glad och dubbelt generad laugh.gif Tack för den Monaxe också kompiskram.gif
Myosotis
Ja men vad bra! bravo.gif Jag vill också vara med! Tack för julklappen Wilmer! rose.gif
Wilmer
Jag rodnar ännu en gång och tackar, Myosotis också.

Så vill jag ge flera fina rosor åt alla på odla som har haft det extra svårt den senaste tiden av olika orsaker. En del vet man om, endel finns där ute på Odla som känner det så men inget berättar kanske. En ros till alla er som behöver en glädjande blomma rose.gif Kanske bara känns jobbigt att vara ensam över helgerna. Här kommer en bukett blomma.gif
yvonne.r
Hej!

Blir lite nyfiken på vad det är för ros som Monaxe publicerade. Vilken ros är det? confused.gif
Tacksam för svar! smile.gif

/Yvonne
Monaxe
CITAT (yvonne.r @ 02-01-2009, 11:42) *
Hej!

Blir lite nyfiken på vad det är för ros som Monaxe publicerade. Vilken ros är det? confused.gif
Tacksam för svar! smile.gif

/Yvonne

Det är en New Dawn , dessvärre är bilden suddig, (men enda närbilden jag har) det är nog därför du inte kände igen rosen!
yvonne.r
Tack för det snabba svaret! thanks.gif
Jättefin ros!
Jag är nybörjare som fastnat för rosor så det var nog därför som jag inte visste vad det var för ros.

/Yvonne
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 01-01-2009, 23:27) *
Jag rodnar ännu en gång och tackar, Myosotis också.

Så vill jag ge flera fina rosor åt alla på odla som har haft det extra svårt den senaste tiden av olika orsaker. En del vet man om, endel finns där ute på Odla som känner det så men inget berättar kanske. En ros till alla er som behöver en glädjande blomma rose.gif Kanske bara känns jobbigt att vara ensam över helgerna. Här kommer en bukett blomma.gif

Tack snälla Wilmer, vad du är omtänksam! kompiskram.gif
Jag kände att ur den där buketten var det nog en ros till mej, och jag skickar rosbuketten vidare så att fler som behöver det kan ta för sej av din bukett! smiley_small_hug.gif
Berith
Dagens Ros till Aqvakul som också 'vet' när man äter semlor!! bravo.gif
Aqvakul
CITAT (Berith @ 10-01-2009, 14:29) *
Dagens Ros till Aqvakul som också 'vet' när man äter semlor!! bravo.gif

ibland verkar det vara väldigt lite som krävs för att kvalificera sig för denna utmärkelse.. flirting.gif
Myosotis
Dagens ros till Aqvakul: rose.gif Tack för att du är så generös och omtänksam!! kompiskram.gif
Farbror Blå
[attachment=29517:dagens_20ros.jpg]Dagens ros till Cathis, som är bra på att peppa upp mej när jag är nere å deppig!
Wilmer
Det blir två rosor i dag, jag vill ge en till MariaS. rose.gif Du skulle få en hel buske, men jag har ingen, får köpa snittblommor rose.gif Du har kämpat så väl, en stor kram från mig och de små lurviga. smiley_small_hug.gif
Cathis
CITAT (Farbror Blå @ 14-01-2009, 18:02) *
[attachment=29517:dagens_20ros.jpg]Dagens ros till Cathis, som är bra på att peppa upp mej när jag är nere å deppig!

Tack snälla Blå smiley_small_hug.gif en ros till dej med
Aqvakul
CITAT (Myosotis @ 14-01-2009, 13:37) *
Dagens ros till Aqvakul: rose.gif Tack för att du är så generös och omtänksam!! kompiskram.gif

det är väldigt lätt att vara snäll mot de snälla...
MariaS
CITAT (Wilmer @ 14-01-2009, 21:11) *
Det blir två rosor i dag, jag vill ge en till MariaS. rose.gif Du skulle få en hel buske, men jag har ingen, får köpa snittblommor rose.gif Du har kämpat så väl, en stor kram från mig och de små lurviga. smiley_small_hug.gif

Oj blush.gif thanks.gif
Eva-Helene
En ros och en massa styrkekramar till AnnicaJ!
Biggan_
Dagens ros vill jag ge till Aqvakul! rose.gif
Därför att jag fick ett så omtänksamt och generöst erbjudande via PM!
Cathis
Den här har visst legat nere ett bra tag.

Jag vill i alla fall ge ett stort stort fång med rosor till Monaxe, du vet varför. Tack!!
Farbror Blå
Dagens ros till Barak Obama!
netaave
[attachment=42027:rosa_ros.jpg]

Dagens ros till alla odlaliter jag träffar på facebook, så kul se er alla som man pratat med här i flera år.
Monaxe
CITAT (Cathis @ 13-09-2009, 14:19) *
Den här har visst legat nere ett bra tag.

Jag vill i alla fall ge ett stort stort fång med rosor till Monaxe, du vet varför. Tack!!

Oj! Tack ! blush.gif

Riktiga vänner finns där för varandra!! smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon