Tack alla för er förståelse

Man tänker ju att det finns många sätt att höra av sig sms maile kort !det är inte pressenterna som är viktiga utan att bli ihågkommen !tycker det skulle vara lätt för dom att komma ihåg eftersom jag fyller dagen efter nyårsdagen,jo då de visste att jag fyllde år vi har diskuterat när de eventuellt skulle komma hit efter som dottern jobbar i helgen,min man ringde upp sonen i går och frågade om han glömt ?jo det hade han men jag pratade med honom och sa mer på skämt att grannar och vänner kom i håg men inte mina barn

han blev lite generad och sa grattis .Lite jobbigt att fylla så nära jul och det har det alltid varit just för att det är nära jul,när jag var barn sa de alltid att "du får inte så mycket nu för du fyller snart

ja man väljer ju inte sin födelsedag precis.
Inte så att jag går här och deppar ihop för det , men man blir allt regält besviken !undrar vad de skulle säga om jag hade glömt bort deras födelsedag

kom till och med ihåg sonens namsdag annandagen

Ja ja livet går vidare och jag vet att barna älskar sin mor men det känns hårt att de glömmer bort just min dag.
Tack alla för er uppmuntran !och som sakt inte deppar jag ihop för det men lite är det som någon skrev !det hör till god ton att höra av sig vid sådana tillfällen.
Kram Motti