Full version: Nu har Spezialplant
Helen i Piteå Zon 5
Oj, så mycket spännande det finns att hitta här
http://www.spezialplant.nu/
en liten beställning for iväg duh.gif
Christina i Taxinge~
Åååå, va kul!!
Det har blivit en beställning därifrån varje år de senaste åren
Han har så många "spezialare":-)

Men fyyy hundan vilken dyr frakt varje gång!!

Gåsis
Törs man säga att somliga har honom på pendelavstånd innocent.gif Helt otroligt att det finns något här som är utöver det vanliga. Och som det är utöver det vanliga wub.gif

/Åsa
Sussie F-Flower
Men vad kul och spännande!
Kollade på länken. Det är ju inte sååå långt ifrån där jag bor, heller...
Var det inte han som var med på den där Teater-serien som gick på TVn i våras?
embees
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 06-01-2009, 22:39) *

Hördudu....den där länken var ju livsfarlig.... rtfm.gif Det bidde dyrt!! Men det blir säkert vackert också i rabatterna.... rose.gif
Ciczi
CITAT (embees @ 07-01-2009, 00:04) *
Hördudu....den där länken var ju livsfarlig.... rtfm.gif Det bidde dyrt!! Men det blir säkert vackert också i rabatterna.... rose.gif

Ja huvvaligen... ninja.gif rtfm.gif

Den vill vi inte se... whist.gif

//Ciczi

Överbölingen
Jo då, Larz var med i Allt för byn och är vad jag förstår med i årets upplaga också. Premiär den 14 februari. Skulle just till att ringa efter biljetter.

Det är visserligen kostsamt men väl värt att åka till Pålgård. Har bara 2 mil dit från Överböle men då kan jag snabbare fån planten på plats (sedan tjälen gått ur jorden).
Just nu är planttankarna ca 4 månader bort. Lite fröer! OK, men vi skall göra färdigt vintern först.
Helen i Piteå Zon 5
Man måste ju 'roa' sig lite medan det är vinter med lite beställningar biggrin.gif

Det blev en beställning härifrån med... törs ni öppna och titta?

http://www.botanicus.nu/katalog/

ni får beställa katalogen här
ingrids
Botanicus katalogen är LIVSFARLIG, har en som är flera år gammal och mina fantasier slutar alltid med att jag planerar in minst tre lökbäddar ... Spezialplant törs jag inte ens gå in på fear.gif
freya
Som tur är kan jag inte beställa plantor, har ju inte någonstans att stoppa ner dem det här året.Blir fullt upp med att ordna till för det frösådda.Och så är det ju både potatisland o grönsaksland som ska anläggas. Hoppas på jobb tills nästa år, då lär det bli en beställning.
Och att titta kostar ju inget, massor med inspiration får man också.
Lady Hamilton
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 06-01-2009, 22:39) *

flirting.gif Helen....."han" var ju med på Nordvik. Hans plantbord var placerat nästan rakt framför där du stod giggle.gif Jag var fram och snackade och handlade lite av honom. Synd nu bara att länken/adressen inte vill fungera i dag.
Även jag har "pendel" avstånd angel_not.gif till Pålgård
Heda
Ja, skit va tråkigt att sidan inte vill funka idag!! Har väntat på att det ska börja gå att beställa!! Men, men det är väl såå många odlaiter som har varit inne att sidan har kraschat .....

//Heda
Kajsa i Arvika
Knorrknorrknorrknorrknorrknorrknorrknorrknorrknorrknorr..... ninja.gif Här fanns det mycket fint..... Svårt att sitta på fingrarna och skriva samtidigt...
Anki V
CITAT (Kajsa i Arvika @ 07-01-2009, 18:54) *
Knorrknorrknorrknorrknorrknorrknorrknorrknorrknorrknorr..... ninja.gif Här fanns det mycket fint..... Svårt att sitta på fingrarna och skriva samtidigt...

Kommer du in???? ohmy.gif

/Anki
malin72
CITAT (Anki V @ 07-01-2009, 19:01) *
Kommer du in???? ohmy.gif

/Anki

inte jag -cry-.gif kanske lika bra det....
Helen i Piteå Zon 5
CITAT (Lady Hamilton @ 07-01-2009, 18:43) *
flirting.gif Helen....."han" var ju med på Nordvik. Hans plantbord var placerat nästan rakt framför där du stod giggle.gif Jag var fram och snackade och handlade lite av honom. Synd nu bara att länken/adressen inte vill fungera i dag.
Även jag har "pendel" avstånd angel_not.gif till Pålgård

jo, jag vet... handlade av honom även då., han var dessutom min 'bordskavaljer' på supen
http://www.quicknet.se/tradgardsamatorerna...vik2008_042.jpg
Lady Hamilton
Vad kul Helen tummenupp.gif

Kajsa i Arvika
hihihi... var inne igår kväll faktiskt... till alla er som inte kommit in än säger jag bara: tummenupp.gif
Ophelia
CITAT (malin72 @ 07-01-2009, 19:05) *
inte jag -cry-.gif kanske lika bra det....

Var glad för det. Kommer man in så är det svårt att gå ut med pengarna i behåll. Myyyyyycket fina små godisar där minsann!! wub.gif
renate
Det blir billigast att inte kommer in men jag hade gärna tittat lite på läckerheterna.
renate
CITAT (renate @ 07-01-2009, 21:45) *
Det blir billigast att inte kommer in men jag hade gärna tittat lite på läckerheterna.

Idag kom jag in och tittade mig omkring,där finns mycket jag vill ha men har ännu inte beställt något.Ganskar dyr frakt men växtpriser är rimliga.
Boxer
Varning!!! Fullständigt livsfarlig sida crazy.gif flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon