malin72
så där nu är det bara att beställa tröjor för dom som ville tummenupp.gif

TRÖJOR ATT BESTÄLLA

så nu är det bara att välja och vraka och om ni undrar över st mm så hjälper säkert många till med sina erfarenheter 000.gif jag kan bara säga att jag tycker att kvaliteten är jätte bra och att herr tröja är så sval och härlig....men det är jag det shy.gif

och ja....vi behöver nog putta tråden då och då...så dom som inte vill ha tröjor behöver ju inte öppna tråden
Maggan H
Tack Malin, nu har jag beställt! tummenupp.gif
Eva-Helene
Toppen! biggrin.gif
joulanta
Tack för tipset har beställt en grön fin tröja. Billigt porto 1 krona tummenupp.gif
Kajsa i Arvika
Kan någon som har den gröna dammodellen hinta lite om måtten?
malin72
CITAT (Kajsa i Arvika @ 07-01-2009, 19:03) *

ja jag var en 38/40 förr men ökat lite blush.gif och nu sitter min lite för trångt så jag ska ha en större....den jag har är i st M men ska nu beställa i st L
Kajsa i Arvika
Man tackar! Då vet jag på ett ungefär.. blush.gif
Ciczi
Jag beställde förra året en dammodell i den vanliga storleken jag har, dvs L. denna var väldigt liten så jag fick byta den till en större. det var inga problem från odlas sida. Men jag vill bara meddela detta till er så att ni vet om den!

//Ciczi
Aqvakul
När det gäller den raka modellen så var de vita i "normal storlek", medan de gröna var minst en storlek större...
Betty
CITAT (Kajsa i Arvika @ 07-01-2009, 19:03) *

De är lite små i storlek, beställ en storlek större än du brukar ha. tummenupp.gif
Bee
Nu har jag också beställt.
johannea
Nu har ja me beställt! Precis när ja va klar kom ja på att ja borde ha väntat... jag vill ju ha en knapp oxå!!! Men som sagt, frakten va ju toppen så de va ju ingen förlust i det!
malin72
CITAT (johannea @ 08-01-2009, 18:54) *
Nu har ja me beställt! Precis när ja va klar kom ja på att ja borde ha väntat... jag vill ju ha en knapp oxå!!! Men som sagt, frakten va ju toppen så de va ju ingen förlust i det!

knappar kommer Ingemar göra en egen tråd ang så dom beställer man separat, ingen stor peng där heller tummenupp.gif
Kajsa i Arvika
Klart! Knapp kan man ju beställa senare om det skulle vara så.. yes.gif
Biggan_
Jag håller med om att dammodellen är väldigt liten i storleken!
malin72
så där ja nu har även jag beställt tummenupp.gif en dammodell i st L giggle.gif funderade på en vit med...är det någon som har dom vita unsure.gif
HelenJ
Och.... hur beställer man? Jag har letat och letat men hittar ingenting om trröjor nånstans på odla.nu.
Kanske står det längre ner i tråden, men nu när man inte kan scrolla längre orkar jag inte klicka på vartenda inlägg för att se ifall någon skrivit hur man gör.
Vilka färger och storlekar finns? Vad kostar de? Hur lång tid tar de att få? confused.gif confused.gif confused.gif
malin72
CITAT (HelenJ @ 09-01-2009, 00:52) *
Och.... hur beställer man? Jag har letat och letat men hittar ingenting om trröjor nånstans på odla.nu.
Kanske står det längre ner i tråden, men nu när man inte kan scrolla längre orkar jag inte klicka på vartenda inlägg för att se ifall någon skrivit hur man gör.
Vilka färger och storlekar finns? Vad kostar de? Hur lång tid tar de att få? confused.gif confused.gif confused.gif

helene klicka bara på min länk i första inlägget...TRÖJOR ATT BESTÄLLA 1 st tröja med frakt 80 kr tummenupp.gif ca 5 arbetsdagar tar det 000.gif
Betty
CITAT (HelenJ @ 09-01-2009, 00:52) *

Du verkar ha fel visningsläge, tror du har trådad visning...
Gör så här:
Titta högst upp i det gröna fältet där trådens rubrik står, längst till höger i fältet finns en knapp med texten Alternativ.
Klicka på den så får du fram en rullist. Ungefär på mitten i den står det Visningslägen.
Klicka på Standard så blir allt "som vanligt" igen så du kan scrolla ner genom trådens alla inlägg igen. tummenupp.gif
HelenJ
CITAT (Betty @ 09-01-2009, 11:39) *
Du verkar ha fel visningsläge, tror du har trådad visning...
Gör så här:
Titta högst upp i det gröna fältet där trådens rubrik står, längst till höger i fältet finns en knapp med texten Alternativ.
Klicka på den så får du fram en rullist. Ungefär på mitten i den står det Visningslägen.
Klicka på Standard så blir allt "som vanligt" igen så du kan scrolla ner genom trådens alla inlägg igen. tummenupp.gif

Tack Betty! thanks.gif

Jag trodde det var nåt påfund av odla för att få forumet att fungera snabbare genom att inte visa så mycket på en gång... blush.gif

Undras varför det ställt om sig själv... dunno.gif

CITAT (malin72 @ 09-01-2009, 00:56) *
helene klicka bara på min länk i första inlägget...TRÖJOR ATT BESTÄLLA 1 st tröja med frakt 80 kr tummenupp.gif ca 5 arbetsdagar tar det 000.gif

Tack Malin, det ser jag nu när jag har ställt tillbaka odla till sitt ursprungliga läge... blush.gif
Har beställt 1 grön och 1 vit! Men vill gärna ha en knapp också...
embees
CITAT (Betty @ 08-01-2009, 11:57) *
De är lite små i storlek, beställ en storlek större än du brukar ha. tummenupp.gif

Så om man är st XL så finns det ingen som passar . Åtminstone inte av damtröjan som är så snygg i den gröna färgen. sad.gif -cry-.gif

malin72
CITAT (embees @ 09-01-2009, 15:22) *
Så om man är st XL så finns det ingen som passar . Åtminstone inte av damtröjan som är så snygg i den gröna färgen. sad.gif -cry-.gif

men jag har bägge herr modellen i st m och den är så härlig!!!! jag vet att många tycker bättre om den än dam modellen, min är väl använd giggle.gif
Meriona
CITAT (Betty @ 08-01-2009, 11:57) *

Hur skråen ska man kunna göra det när de inte verkar finnas i XL???? ranting.gif
malin72
hm det fanns väl förrut eller unsure.gif st XL menar jag.. trist...hur har det gått för er har ni hittat några tröjor???
Wilmer
Meriona, du kan få prova mina jag har en av varje kvalisort kompiskram.gif
Maggan H
Idag fick jag min fina gröna dammodell, men den är verkligen tight, skulle behöva en xl, men det verkar inte finns. Har mailat Odla.nu så får vi se om det bara är en miss på sidan eller om den bara finns i vitt i denna storleken.
malin72
-cry-.gif det är ju inte ens samma material...tyget är inte som på min andra och st L var mindre än den jag har i M i dammodellen unsure.gif crying.gif ska också höra vad det är och vad jag ska göra för den satt lite väl tajt dunno.gif
Farbror Blå
Blir det nån mannekängavdelning av denna tråden som tidigare?=)
Kajsa i Arvika
Mannekänga på du Fabbrorn...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon