Full version: Vinterbilder!
renate
Snö och strålande sol då är trädgården vacker även i januari.Var ute i kylan och fotade lite.

[attachment=29259:2009_01_...__Large_.JPG] [attachment=29260:2009_01_...__Large_.JPG]
[attachment=29261:2009_01_...__Large_.JPG] [attachment=29262:2009_01_...__Large_.JPG]
Boxer
Åhhh! Jag vill också ha snööööhöööhöö -cry-.gif
Boxer
Nu har vi fått snö! Den kommer säkert att ligga kvar till kl. 14.20 flirting.gif
renate
Haha så bra,här har det också snöat i morse men nu är det 0,7° och grått.Det är snabba kliv på väderfronten,igår kväll hade jag -16,9°
Bassam
Tack för frågan.
Jag tycker det är fina bilder, men de blir mera finare om finns några vintergrön växter mellan dem, som barr växter ex grenbarr tallbarr.
H: BASSAM

Tack för frågan.
Jag tycker det är fina bilder, men de blir mera finare om finns några vintergrön växter mellan dem, som barr växter ex grenbarr tallbarr.
Rosmarin
CITAT (renate @ 07-01-2009, 22:02) *
Snö och strålande sol då är trädgården vacker även i januari.Var ute i kylan och fotade lite.

[attachment=29259:2009_01_...__Large_.JPG] [attachment=29260:2009_01_...__Large_.JPG]
[attachment=29261:2009_01_...__Large_.JPG] [attachment=29262:2009_01_...__Large_.JPG]

Härliga vinterbilder!!! Det gör gott i naturen med en riktig vinter. bravo.gif
renate
CITAT (Bassam @ 08-01-2009, 19:54) *
Tack för frågan.
Tack för frågan.

Hej Bassam!
Jag har en hel del vintergröna växter tex buxbom tuja och idegran.På bilden är det mest rosbuskar och det ser kanske lite kal ut nu.Jag vill inte ha barrväxter i rosgården är inte så förtjust i barrväxter.Vintergrönt har jag på framsidan av huset.
Boxer
Nu är snön *poff* totalt borta! sad.gif

Tur att du lagt upp fina vinterbilder som jag kan svalka mig på när jag bränt fingertopparna på kakelugnen.
renate
CITAT (Boxer @ 09-01-2009, 13:22) *
Nu är snön *poff* totalt borta! sad.gif

Tur att du lagt upp fina vinterbilder som jag kan svalka mig på när jag bränt fingertopparna på kakelugnen.

Haha ja här försvann snön med det är nästan lite vår i luften idag.Var en fotorunda i trädgården men hittade inget bra motiv bara blääää alltihop.Fotade en kornell som jag ska visa i AOT.Ok kan väl visa den här med om bilderna blev bra.
henriks
Jag bidra med en vy från min arbetsplats på jobbet
[attachment=29365:jobbutsikt.jpg]

Glasvägg från golv till tak, är ganska lätt att "drömma sig bort" ett tag.... biggrin.gif

Fast om jag skall vara ärlig... (och det ska man ju vara) är det inte hela sanningen med förra bilden, den är "lite" beskuren!

[attachment=29366:jobbutsikt2.jpg]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon