Full version: mobiltrubbel
boxer2
En mobil med nytt batteri och laddaren alltid inkopplad, finns där en möjlighet att den då helt själv kan stänga av sig? Man kan se batteriet ladda.
Tobb
Min LG stänger i alla fall av sig utan laddaren lite till som tätt fast jag laddar den varje natt. Tyvärr är ingenting omöjligt med elektronik, någon liten grej som strular och pajar hela apparaten.

Var den likadan innan du köpte nytt batteri?
Farbror Blå
Vissa telefoner har sovläge, hade min förra, den slog av sej automatiskt mellan 00.00 och 06.00
Kan det vara nåt?

eller är bara laddsladden glapp?
boxer2
CITAT (Tobb @ 08-01-2009, 21:05) *
Min LG stänger i alla fall av sig utan laddaren lite till som tätt fast jag laddar den varje natt. Tyvärr är ingenting omöjligt med elektronik, någon liten grej som strular och pajar hela apparaten.

Var den likadan innan du köpte nytt batteri?

Nej jag tror inte den va likadan innan jag bytte bateri, kan ha någon betydelse tror ni?
Susanna
Makens telefon stängde av sig titt som tätt och sedan en dag gick den inte att få igång alls. Det visade sig att man måste uppdatera den via ericsons sida på nätet med jämna mellanrum - annars slutar den bara fungera. Jättesmart eller hur thumbdown.gif särskillt som de informerar så bra om det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon