Ciczi
Har precis blivit opererad i munnen och kan inte svälja piller, får alltså flytande alvedon. Skickade sambon till apoteket för att köpa sådant. Normalt är ju detta till barn som inte gillar pillerna.

Med tanke på hur kinkiga barn kan vara fattar jag inte hur tillverkarna av Panodil flytande tänkt. Det är en trögflytande vätska med smak av jordgubb? Nej verkligen inte. Det var inte smak av detta härliga bär när den där sörjan.

Ni som har barn, vad ger ni dem och vad tycker barnen om detta?

//Ciczi
Pia L
När det gäller barn så är det ju så små mängder att tala om så jag har aldrig haft några problem att få i mina alvedon, och då är det ändå öronbarn jag pratar om.
Dom har oftast tyckt att det smakat bra....själv skulle jag nog inte ens vilja prova, jag tar inte brustabletter heller för att det smakar så illa
Appropå brustabletter ja....varför tar du inte alvedon brus för istället för flytande mixtur?
MariaS
...eller alvedon smälttabletter. De lägger man bara på tungan och så smälter de på några sekunder.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon